Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#9544
Ik ben toe aan een andere auto, eerst dacht ik aan een A3. Maar nou heeft een TT me altijd erg aangetrokken. Dus wil binnen kort een TT aanschaffen, denk een 1.8T. Nu is mijn vraag, waar moet ik op letten. Wat zijn de meest voorkomende problemen enz.? En wat is een redelijk prijs voor een TT 1.8T van zo rond '98 t/m '00 met niet al te veel kilometers op de teller?

Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door MARK
#9545
:D ............1 voordeel veel meer keuze dan een 1.8T is er niet :wink:

(ok om Hans niet te vergeten......een 3.2 V6 is ook nog een optie.....maar daar komen wat meer Euri's bij kijken)

Blader eens rustig over het Forum......je zult diverse Topics tegenkomen over de aanschaf en de problemen aangaande de TT.
(Techniek/Technische Problemen)

Mocht je niet genoeg info kunnen vinden dan hoor ik het wel!!

Succes,

Mark :)
Gebruikersavatar
door screamer
#9555
Ik bedoelde eigenlijk de 180 pk 1.8. :D

Ik ga is wat rond lezen en hoop dat ik wat kan vinden. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
door massari
#9557
Ha "buurman" (ik woon in Nootdorp...),

Als je een keertje mijn TT wilt aanschouwen, dan roep je maar... ik denk dat je dan wel overtuigd bent.

8)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#9569
MARK schreef::D ............1 voordeel veel meer keuze dan een 1.8T is er niet :wink:
De 1.8T is er wel in verschillende uitvoeringen en met meer en minder vermogen.
Zie ook verder op dit forum :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9573
1.8T dan een 225 quattro kopen... haha gelijk goed doen!
Gebruikersavatar
door screamer
#9578
@massari: Overtuigd ben ik al! Hahaha, alleen nu nog ff een goeie vinden. :D

@Ronnie: Ja maar ook 225 quattro euros betalen. Of valt het prijs verschil mee?

Maar iemand nog wat aanwijzing of tips voor me?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9586
prijsverschil valt mee als je de 180 niet standaard wilt laten op den duur qua vermogen vanaf 12500 vind je leuke in DUitsland als je goed zoekt een 2500 bpm erbij tellen en dan weet je wat de basis is en hier met meer km's vind je er ook voor die prijs en die blokken lopen zat kilometers tegenwoordig.

Als je zelf weinig kennis van een TT hebt, DEKRA komt naar de auto toe om te keuren als je er eentje vind die je helemaal super vind. Fractie van t aankoopbedrag besteden aan een goed aankoop keuringsrapport is nooit weg. Handig indien er garantie in t spel is en ook via particulier kopen weet je zo een stuk meer. Naja raam mechanisme checken, want bij hoge snelheid als dat wat gezakt is krijg je wind geruis in de auto. De aluminium strips op t dak geven nog wel es blaasjes, is niet erg maar overspuiten betekend dat ze weer strak zijn end at zijn kosten. verder eigenlijk alles normaal nalopen zelf en ik zou bij te weinig kennis en te weinig lef toch even de DEKRA inschakelen... ANWB mijden als je meer wilt weten bp maar want ben dr niet over te spreken, de TT die ik verkocht is door de ANWB gekeurd maar eens en nooit meer... of een koper moet het perse willen.
Gebruikersavatar
door screamer
#9600
Oke, bedankt voor het advies!
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]