Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door JerryNL
#861
Even voorstellen,
Ik ben Gerard, woon in Drenthe en een grote liefhebber van de Audi TT en cabrio's, dus mijn (tweede) grote liefde is mijn TT roadster. Ik heb haar nu 2 jaar, van 2001, mooi zwart , ook van binnen mooi soul zwart, en een klein beetje amateur getunned : 18"RS4 velgen en s-line achterkant. Heel mooi.
Maar ook andere TT's zien is voor mij genieten.
Ik zou ook nog een zwarte coupe erbij willen hebben (die uit de folder), maar de budgetcommissie is hier (nu nog) tegen.

Via de ACGN heb ik in Leusden op 13 juni de 'nieuwe' gezien. Mooie auto, maar de klik is er nog niet. ik mis de mooie ronde kont en de vertrouwde, stoere voorkant (vleugeltje was wel leuk....). Ik hoop 26 augustus een ritje te maken en misschien.... moet ik natuurlijk wel weer met de budgetcommissie praten.... en het moet weer een roadster zijn, een zwarte ! Daar is het wachten op.

ik vind het leuk dat er eindelijk een TT forum is, en hoop dat ik mijn plezier met de TT een beetje kan delen
groeten en tot gauw
Gerard
Gebruikersavatar
door PaulusB
#905
He welkom hier foto`s van je tt zijn altijd welkom hier veel forum plezier mvg paul :smt023
Gebruikersavatar
door charlotte
#973
hallo Gerard,

Welkom op dit forum met je mooie TT, vind het zo leuk dat je de auto vrouwelijk
aanspreekt. :wink: :oops:
Zwart blijft wel de beste kleur voor de TT, en een roadster....ja super natuurlijk.
Welkom bij de club en blijf posten.

gr,
charlotte
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]