Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Welke chiptuner?

JD engineering
15
94%
***
1
6%
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31767
Kennis van concurrentie in de gaten houden daar leer je ook van... daar doelde ik op met een beroep doen op. Waarom is dat per definitie gelijk samenwerken of elkaars software gebruiken??? chips worden op maat geschreven door de heren zelf en niet onbelangrijk een ander kan de chip niet zomaar uitlezen aangezien die beveiligd worden. Beetje te kort door de bocht geschreven misschien in mn eerdere reactie.

Geen enkel bedrijf doet overigens alles 100% goed constant naar de zin van de consument, er zitten altijd klanten tussen waar dingen anders bij lopen dan voorzien en dat is in het algemeen gewoon zo welke sector je ook opnoemt, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt en komen helaas tegenslagen voor. En soms moet je gewoon terug, terug en nog es terug zo vaak als nodig is... en als je daar geen zin in hebt en een ander keuze maakt om t op te lossen... ieders goedrecht toch.

Jeroen (JD) heeft Tim Allewijn net als Ronald (VR6) mij geholpen heeft door de storende factoren op te zoeken en de delen te vervangen vervolgens ter plekke om de motor zuiver lopend te krijgen, want stotteren is niet alles als je turbo rijdt. De laatste keer is Ronald 5,5 uur bezig geweest om alle dingen te vinden. Duurt wel lang dan maar goed ik kan me wel opvreten en lelijk gaan doen dat t me te lang duurt daar help je jezelf en de auto niet mee in orde te krijgen. Ik wil mijn auto technisch gewoon goed hebben en houden... de problemen kwamen door de bougies, bobines en slangetjes. Toen dat vervangen was... heerlijk genieten van t rijden, was bij Tim ook zo gezien zijn reacties op t forum. Service hoort dr gewoon bij als je een bedrijf als deze beide heren hebt.

Bazzz succes met je keuze waar iedereen overigens gewoon vrij in is.
Gebruikersavatar
door bazzz
#31936
ben er aan uit. word geen van beide. kan wel 700 euro gaan investeren om de auto nog sneller te maken maar krijg ik dit bij de verkoop er ook nog voor terug of doe ik dit puur voor die paar km die ik rijd.
ben bezig met motorrijbewijs te halen en wil bij slagen ook meteen een motor gaan kopen, dus bespaar mij het geld en koop er straks een mooi race pak voor ;)

aan allen toch bedankt voor de reacties

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]