Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rudmerw
#6141
Rijd ik vandaag vrolijk rond merk ik dat mijn stuur geluid maakt (binnen in't interieur), het als of ie aanloopt. Het gebeurd alleen bij grote uitslagen (en je moet er de radio voor uitzetten). Iemand dezelfde ervaring gehad en is dit iets om zorgen over te maken. Of zie ik weer spoken
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6146
Check het het oliepeil van de stuurbekrachtiging eens. Als dit een beetje aan de lage kan het systeem wat rare geluiden maken bij maximale uitslag.

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door MarkG
#6151
Komt die olie ook tot aan het stuur? Da's toch alleen ergens in het stuurhuis? Denk dat als ie binnen in het interieur zegt dat daar ook het geluid vandaan komt. (of misschien lijkt te komen) Ik heb het zelf denk ik ook maar dan moet je er wel echt op letten. Net of je natte metalen discs overelkaar hoort glijden. Wordt bij mij in ieder geval niet als storend ervaren.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6160
Nee niet natuurlijk tot binnen in de auto :D

Heb het al eens bij iemand gehoord die dit dus aan de hand had en het klonk bij hem dusdanig door dat hij dacht dat het ergens onder zijn dashboard vandaan kwam.

grtzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op do dec 21, 2006 7:34, 1 keer totaal gewijzigd.
door rudmerw
#6236
ga morgen eens de afdekkappen verwijderen van de stuurkolom zien wat sherlock vind (anders kunnen we altijd nog de plaatselijke dealert bellen)
Gebruikersavatar
door MARK
#6239
:arrow: Stuurgeluiden.........

Het stuur in de uiterste stand draaien moet zowiezo zo veel mogelijk worden vermeden....de hydrauliekolie gaat nu via de bypass van de bekrachtigingspomp wat een snerpend geluid geeft en tevens binnen notime erg warm wordt!!!
door rudmerw
#6274
Het gebeurt al met kleine uitslagen dus ik vermoed dat er iets aanloopt in de stuurkolom
door rudmerw
#6302
olie is okay en ik kon niks in de stuurkolom ontdekken. kortom het blijft nog een raadsel
Gebruikersavatar
door MARK
#6304
:) Check je Mail eens :wink:
door rudmerw
#6657
1000 maal dank, werd opgebeld door de dealer en idd Mark je had gelijk. wikkelveer is het probleem, wordt nu onder garantie gefixed. Nogmaals dank !!
door krieltje
#6658
Wordt tijd voor een standbeeld voor Mark onderhand. :-)
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]