Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#7558
Vanavond effe geprobeerd een heer te zijn en een vriendin uit de brand te helpen bij wie de auto niet meer starte na een paar weken stilgestaan te hebben. Vriend van haar sloot de polen aan, ik start en zie niets dan rook....plus op de min en de min op plus. Lekker dan, mijn TT roken en haar 12 jaar oude Hyundai ook (ik weet het , ik weet het)....dom dom dat ik zelf niet effe checkte.

Maar goed, mijn auto doet het nog perfect, alles werkt, maar de accu heeft dus een flinke tik gehad. Moet ik die maar gewoon vervangen, of is er kans dat de schade reuze meevalt en heb ik geluk gehad?
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7561
Wat mensen al niet doen he, als ze jaloers zijn :shock:
door timstudio2002
#7563
Je zou eens moeten zien wat mensen al niet doen als ze boos zijn :roll:
Gebruikersavatar
door MARK
#7564
:D .........Als je Accu de 4 jaar is gepasseerd, maar gewoon vervangen!
door timstudio2002
#7567
Mark, maar ik zie in mijn gedachte al een compleet geroosterde bedrading door mijn TT lopen. Mag ik aannemen dat er voor de rest niets beschadigt is? Het is maar een seconde of 2 geweest, maar toch, ik bedoel, waar rook is is toch ook vuur?

De Hyundai was trouwens officieel overleden. Heeft alleen in zijn laatste adem een TT eigenaar bijna doen omvallen van schrik.
door timstudio2002
#7579
Nog een vraagje, als ik er een andere accu in zet, moet ik dan ook langs de dealer om de compu te laten resetten. Of kan het geen kwaad even geen spanning te hebben voor de auto? Nouja, kwaad....is accu los ritje dealer voor reset, of bespaar ik me dat ritje?
Gebruikersavatar
door StasTT
#7583
Moet bij dealer vragen hoelang u backup systeem kan volhouden zonder stroom, ik schaat rond 10 min, maar ben niet zeker. U radio code verlies je zo is zo.

Met sproTTieve groeten
Stas
Gebruikersavatar
door StasTT
#7584
Miss ter informatie: er mag ook niet ender welke battarij in.
door timstudio2002
#7586
Ben intussen even langs een audi service centrum gereden, en die vertelde me dat er niets aan hand was. Vanwege de ongeinteresseerde bediening toch ook maar even bij een onderdelen/onderhoud zaak in de straat langsgeweest en die bevestigde me dat als het maar even was, de accu daar tegen moest kunnen.

Het valt me trouwens wel op dat ik hier in adam en omstreken bijna de deur uitgekeken word bij de dealer. Ongeinteresseerde bediening, blikken als..pfff. Ik ben redelijk trots dat ik in mijn 'droomauto' rij, maar ik begin me redelijk te schamen voor het imago dat de dealer probeert uit te stralen. Volgende keer ga ik in overal en met de mest aan mijn laarzen alleen al om ze te fokken haha :twisted:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7589
[sup][sub][sub]Het valt me trouwens wel op dat ik hier in adam en omstreken bijna de deur uitgekeken word bij de dealer. Ongeinteresseerde bediening, blikken als..pfff. Ik ben redelijk trots dat ik in mijn 'droomauto' rij, maar ik begin me redelijk te schamen voor het imago dat de dealer probeert uit te stralen.[/sub][/sub][/sup]

Probeer Lexpoint in Hoofddorp eens 8)
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]