Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door martin
#9134
Hallo allemaal,

Nou het is zover, afgelopen zaterdag heb ik mijn A4 ingeruild voor een TT 165kw quattro, tjonge jonge jonge, wat is ie snel zeg.
Om alles nog leuker te maken heb ik een 2e hands Audi Concert Radio I gekocht, in Gildehaus Duitsland, vlak bij ons over de grens.

De radio werkt prima, alleen geeft hij de info NIET door aan het bestuurders info systeem.
De TT is van juli 2000, ik heb al gekeken of ik meerder draden moet aansluiten, maar er ligt niks meer in de unit.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb zelf het idee dat het niet aan de auto ligt, maar aan de radio, zou die te oud zijn of werk de concert I niet op het bis info systeem, en had ik een concert II moeten kopen??

Dank voor de reacties, en complimenten aan iedereen over het hoe en wat van deze leuke site voor TT liefhebbers, ik zal hier dan ook vanaf nu vaak te vinden zijn.

Groeten en veel veilig rijplezier.

Martin
door krieltje
#9139
Hoi Martijn,ik heb ook een concert 1 en geeft info prima weer op de BIS

Ligt dat niet aan de zg can- bus ofzo?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9151
Condert 1 moet gewoon werken, of de bekende kwaal dat de display verlichting t niet meer doet bij een 165kw kan het ook zijn. Mijne viel half uit als de zon erop gestaan had. beetje vreemd maar dat gaat soms stuk blijkbaar.
door martin
#9156
Ik heb gisteren nog even gekeken, ik heb een sterk vermoeden dat ik een kabel tekort kom.
Er zit alleen een aansluitingsblokje wat in de luidsprekers gaat, een blokje voor het stroom enzo, en een antenne kabel.
Volgens mij moet er toch een extra aansluiting zijn voor het bis info systeem, die kabel zie ik nergens.
Wel raar toch?, een bis info systeem, zonder een kabel voor de radio...?

Martin.
door allewijn
#9166
Alle aansluitingen achterop de Concert 1 zouden benut moeten worden, tenzij je de wisselaar niet hebt, dan is er één blokje open.
Want inderdaad, er hoort een aparte aansluitingskabel op de radio aangesloten te worden.
Mijn Concert 1 doet het ook gewoon op het BIS.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]