Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door freaky driver
#9763
was eens benieuwd of er leden zijn met nog andere hobby's dan de TT ?

zal als eerste mijn andere hobby's ff vermelden

- mijn motor .... een yamaha dragstar 650 custom

-en verzamel american statue's van marvel


grts yves
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#9764
Mag graag wat rommelen op de pc:
Photoshop
MM Dreamweaver / Fireworks / Flash
3D Studio Max
enz.

Verder vind ik het tekenvak wel interessant. Heb een Grafische opleiding gehad (St. Lucas te Boxtel)
Beetje fotografie vind ik ook wel leuk.

En tijdens een potje darts mag ik graag een pintje pakken..... Oftewel... Tijdens het zuipen gooi ik ook wel eens een pijltje :D

Groeten Joop
Gebruikersavatar
door MARK
#9765
Andere hobby's dan m'n TT.........ehhh.......

Audi A2
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A8
Audi Q7
Audi R8
enz. enz......

Oh ja....gewoon van het leven genieten is ook wel een hobby van me!

:)
Gebruikersavatar
door Frysian Outlaw
#9767
Naast mijn TT zijn mijn hobby´s:

Mijn studie (IVA Driebergen), van het leven genieten en ik mag graag samen met mijn pa graag een circuitdagje pakken met onze Golf GTI Turbo.

(oh ja en zuipuhh natuurlijk.... je blijft toch student :lol: )
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#9775
Hobbie's: Mijn ride, stappen, vliegvissen, photoshoppen, Comp. games, final fantasy, fitness, glas en lood, en binnenkort ga ik de decoratie schilder kant op (Marmer/hout imitatie)
En daar wil ik mijn werk hopelijk van maken :)
door emanuel
#9776
Mijn vrije tijd gaat voor namelijk zitten in de modelbouw, ben nu enkele maanden bezig om Helicopter te leren vliegen met een kleine electro heli. Ik rijd nog wel eens een wedstrijdje met 1:10 electro toerwagens. Als het weer het toelaat en we zijn aan zee dan vlieger ik erg graag met zelfgebouwde stuntvliegers. Sinds vorig jaar hebben we ook nog eenKoi vijver. Verder hebben we nog een Mini uit '77 waar nog al eens aan gewerkt moet worden.... Oh ja mijn vriendin natuurlijk, die mag ik niet vergeten.

Kortom te veel hobbies en te weinig vrije tijd. Gelukkig kan ik per dag bijna 2 uur aan de TT besteden door ermee naar het werk en terug te rijden :D
Gebruikersavatar
door Alexander
#9779
Familie en vrienden, in de stad rondhangen, uitgaan, vakanties, shoppen, kleding, muziek, gadgets, tekenen, slapen, steden, reizen, uitgaan, geld, de TT.

:)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9788
mijn grootste hobby is slapen, 1/3 van mn leven :D ownee das een eerste levensbehoefte om hobbies uit te kunnen voeren... hmmz dan wordt t designen, S3, film, muziek, stappen, enz.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#9799
Hmm.. Op de eerste plaats de TT, stappen, motor rijden ( Aprilia RS 250), muziek, fitness, fietsen, winkelen, achter de pc ziten, snowboarden, en in de zomer heerlijk op het strand vertoeven en Wakeboarden/mono skien :D
owja... en Dames :D 8)
Gebruikersavatar
door MARK
#9805
:shock: Dames????.......Bah!!! :D :D :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9819
Doe mij maar meiden :D
Gebruikersavatar
door Alexander
#9823
Ze mag toch wel wat klasse hebben..? ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9827
euhm tjah never mind haha, ik ga dr hier nie op in daar dat afwijkt van de bedoeling in dit topic
Laatst gewijzigd door Ronnie op wo mar 28, 2007 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
door Terrum
#9828
buiten de TT is mijn grootste hobby mijn vrouw en mijn twee kindjes maar als het even mag hangen we de jet-ski achter de wagen en vertoeven we ganse dagen aan het water en dit is iets wat we al van 1994 beoefenen dus hier kan wel gesproken worden van een hobby. met jet-ski bedoelen we dus niet zo'n mietjes ding :twisted: om op te gaan zitten maar een volledig opgevoerde superjet om op recht te staan

mvg Geert :wink:
Gebruikersavatar
door remarc
#9840
Hoi allemaal,
Sorry dat ik het moet zeggen, maar mijn eerste hobby is nog altijd de T.....Harley. Ik heb in het verleden veel gesleuteld aan motoren waaronder een Suzuki Intruder VS700 chopper, welke op meerder shows heeft gestaan en zelf ooit de 1ste prijs heeft gewonnen van alle Intruders in NL. Momenteel ben ik een Harley aan het bouwen geheel vanaf niks, heb een frame in Duitsland laten bouwen en heb afgelopen jaren er de rest omheen gekocht/gemaakt. Helaas is de (eigenbouw) keuring voor deze motor dit jaar al 2 keer afgezegd door de RDW (ivm het slechte weer). Maar de bedoelings is dat hij dit jaar legaal de weg op komt.
Inmiddels is de TT mijn 2e hobby geworden, nooit gedacht dat een auto z'n impackt kan hebben op iemand. En de laatste hobby is gitaren spelen en sparen of is het andersom? Ik heb inmiddels z'n 15 gitaren zowel akoustisch als electrisch, met name van het merk Ibanez.
Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]