Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Breed
#13360
Kan iemand mij vertellen wat de TP functie precies inhoudt? Als ik hem aanzet gaat de radio af en toe piepen en houdt na een tijdje weer op waarna hij weer terug naar de radiozender gaat die ik aan 't luisteren was. Het is wel opvallend dat dit steevast gebeurt als ik een trajectcontrole inrijd of vlak voordat ik een tunnel inrijd. Is dit toeval? Ik hoor iig geen verkeersinfo doorkomen.. :? Hopelijk weet iemand hier meer van.

Groeten, Breed
door allewijn
#13364
Ik weet dat mijn Concert 1 de verkeersinfo opneemt!
Dus al ik bijv. een cd aan het luisteren ben en er komt een verkeers/nieuwsmelding laat hij deze automatisch horen. Als ik dit niet wil, omdat ik gewoon mijn cd verder wil horen dan druk ik nogmaals op TP. Dan hoor ik de cd gewoon weer.
Als ik dan op een later tijdstip nogmaals op TP druk dan hoor ik alsnog het nieuws van toen. Hij heeft méérdere geheugenfuncties waardoor hij vele nieuwsberichten opslaat. Ik kan die op elk willekeurig tijdstip beluisteren! Hij duidt dit aan met 'mem1' 'mem2' 'mem3' etc, dus door steeds op TP te drukken kun je kiezen wel oud nieuws je wil horen!
SUPERHANDIG als je op naar een weg rijdt waarvan je op een later tijdstip nog even wil horen of daar nou file staat of niet!
Gebruikersavatar
door Sylvia
#13376
Yep, mijn TP-knopje doet hetzelfde. De berichten worden opgenomen en daarna kan je deze terug luisteren.
Wanneer de functie aan staan wordt je CD echter altijd onderbroken en dus zou je 'm uit moeten kunnen zetten.
En met dat laatste zit ik nu te worstelen. :? Krijg 'm niet meer uitgezet, dus ook bij geen behoefte aan file-info toch de onderbreking.

Zal wel iets sufs zijn wat ik over het hoofd zie :oops:

Als iemand een tip heeft....
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#13393
Ook niet als je de tp knop een aantal seconden ingedrukt houdt? Op die manier gaat ie bij mij wel gewoon weer uit.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Breed
#13405
Tijdje ingedrukt houden ja, dan gaat ie uit. Maar waarom dat ding als een bezetene gaat piepen als ik radio luister, is mij een raadsel. En altijd bij het inrijden van een van de trajectcontroles (rond rotterdam iig)... :? Gaat ie bij niemand van jullie piepen dan? Eerst zacht en steeds harder..?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#13410
Hier bij ons in de buurt is de enige trajectcontrole ons moeder, die controleert of je wel veilig bent thuisgekomen. :D
Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven Breed, maar als de radio je waarschuwd als je een trajectcontrole binnen rijdt.... da's dan best een luxe 8)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#13421
Oud spreekwoord zegt:
Als moeder piept is vader thuis :wink:
Gebruikersavatar
door Sylvia
#13432
Hmm, uitzetten van de TP-functie lukt nu wel. Dacht dat ik dit al geprobeerd had.... :?

Dat van die trajectcontroles herken ik niet. Ik kom regelmatig in de buurt van Rotterdam, ook over de A13 met de trajectcontrole maar geen signalen vanuit de radio. Ook bij de A12 en de A4 geen piepjes of andere geluidjes.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13439
gsm dicht bij de radio houden klinkt ook leuk bij schuifdeuren van pompstations e.d. en bij flitsers etc. alles wat op dat soort frequenties werkt geeft dan signaal... haal je de gsm weg uit de buurt vd radio is t weer verdwenen op die punten. Best geinig
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]