Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door reindertt
#17911
Ik las deze vraag in een andere topic, maar werd niet op ingegaan. Ik vroeg mij hetzelfde af namelijk.

Ik heb een bose systeem in m'n TT.

Speakers in de deuren, subwoofer en twee speakers achter de stoelen. Nu heb ik het idee dat die twee speakers achter nauwelijks mee doen. Als ik het geluid er naartoe schakel is het ook erg zacht. Hebben meer TT rijders deze ervaring met hun bose systeem? het geluid is overigens super hoor, daar niet van.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#17956
In een Coupé hoorde je ze achter anders goed meespelen, maar die auto is anders qua volume binnen daar die iets groter en net ff anders is. Ik kan je zeggen in de S3 als ze niet meespelen achter dan mis je ze gelijk.
door Jerry
#17960
Bij mij hoor je de achterste speakers niet, ook wanneer ik de fader op achter zet. Ik heb geen idee waarom...Zit ook een actief Bose systeem in met concert1
Gebruikersavatar
door remarc
#17964
Ik heb precies hetzelfde....

De meneer van Den Otter Audio systems uit Oss had mij daar een antwoord op gegeven (toen ik daar mijn Concert II heb laten inbouwen i.c.m. parrot systeem) wat ik weer vergeten ben, ik heb z'n vermoeden dat die ook op de meeting in Oss komt als gastspreker (Charlotte, heb ik gelijk??).
Maar hij vertelde mij in iedergeval dat dat zo goed is :?: :(
Gebruikersavatar
door charlotte
#18017
Ja deze meneer Albert komt alle problemen met de Hifi in de TT uitleggen en evt. oplossen.
We laten ook adv de nodige stekkers en kables zien wat er allemaal voor verschil inzit.

Dus heb je vragen...kom naar de meeting.

gr,
charlotte
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]