Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#22438
Het verloop kabeltje zal ikzelf toch wél nodig hebben, daar mijn TT over één zwarte 20 polige stekker beschikt, welke dus onderverdeeld is in CD-OPTION-LINEOUT, die dus nu gesplitst moet gaan worden.
Maargoed, als ikzelf ook een XCARLINK ga bestellen, dan zal bij mij ongetwijfeld ook zo'n verloopje zitten (en zo niet, klop ik bij jou aan winkeltje).

Raar eigenlijk dat sommige TT's wél het driekleurige blok hebben en anderen weer niet?
Terwijl jouw TT (winkeltje) ook gewoon, net als de mijne, uit 1999 is...

Raar dat de nummerweergave niet helemaal in orde is, je 6-bits theorie zou kunnen kloppen.
heeft de verkoper al een reactie gegeven?

Groetjes,

Tim
door allewijn
#22440
Overigens winkeltje:

CHELEBAO is hetzelfde als XCARLINK, alleen zo het het in China.
Kijk maar op de lijst van contacten op de website van de verkoper:

Xcarlink In Worldwide

www.chelebao.com in China
www.xcarlink.com in China
www.xcarlink.co.uk in UK
www.xcarlink.es in Spain
www.xcarlink.com.au in Australia
www.xcarlink.it in Italy
www.xcarlink.com.tr in Turkey
www.xcarlink.no in Norway


(Ebay link)
door allewijn
#22441
Overigens is de objectaanbieding van die ene Ebay afgelopen, dus kan ik niet meer bestellen.
Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe aanbieding van de Xcarlink 5 met SD slot.

Ik heb deze gevonden: Ebay link

Is dit een goede (of is dit niet gewoon weer dezelfde verkoper)?
Totaal zou ik 87,- euro kwijt zijn inclusief verzendkosten.
Klopt dit?
Gebruikersavatar
door winkeltje
#22473
Dat is inderdaad dezelfde verkoper als ik had, wel gek dat ie nu duurder is,
ik heb geloof ik ongeveer 70 euro betaald.

vraag hem maar of ie met TNT verstuurd, net als bij mij, zijn tweede zending was er in 3 a 4 dagen.

Ik heb nog geen antwoord van de verkoper gehad, maar zag op een Duits Passat forum, dat anderen hetzelfde hebben.
Je kunt wel meer dan 99 titels in een map zetten, honderden, en dan klopt het tracknummer sowieso niet meer.
zelf niet geprobeert trouwens, ook nog niet een map CD07 trouwens.
kan ook aan mijn Concert I radio liggen trouwens, is van het type "Concert Plus", en heeft niet de bekende volume problemen.

Ik zag op duitse forums, dat die hem hier bestellen:

http://www.audio-link.eu/

Maar wel weer net een ander typelijkt het.
door allewijn
#22477
winkeltje schreef:Dat is inderdaad dezelfde verkoper als ik had, wel gek dat ie nu duurder is,
ik heb geloof ik ongeveer 70 euro betaald.

vraag hem maar of ie met TNT verstuurd, net als bij mij, zijn tweede zending was er in 3 a 4 dagen.

Ik heb nog geen antwoord van de verkoper gehad, maar zag op een Duits Passat forum, dat anderen hetzelfde hebben.
Je kunt wel meer dan 99 titels in een map zetten, honderden, en dan klopt het tracknummer sowieso niet meer.
zelf niet geprobeert trouwens, ook nog niet een map CD07 trouwens.
kan ook aan mijn Concert I radio liggen trouwens, is van het type "Concert Plus", en heeft niet de bekende volume problemen.

Ik zag op duitse forums, dat die hem hier bestellen:

http://www.audio-link.eu/

Maar wel weer net een ander typelijkt het.
Jij hebt dus 70 euro ALL-IN betaald???
Jammer dat hij dus nu weer duurder is dan :cry:
Dat model van die duitse site die jij geeft is volgens mij het OUDE model, welke door de fabrikant in nederland in ieder geval is terug geroepen omdat deze fouten bevatte.. Deze moet ik dus maar niet kopen. Heeft ook geen geïntegreerd SD-slot trouwens! Dat heeft enkel die nieuwe!
door allewijn
#22802
Wie WIL / GAAT er allemaal nog meer een Xcarlink bestellen?
(Daar ikzelf er ook eentje wil)
Gebruikersavatar
door Cabriofreak
#22806
allewijn schreef:Wie WIL / GAAT er allemaal nog meer een Xcarlink bestellen?
(Daar ikzelf er ook eentje wil)
Ik ben ook geinteresseerd :wink:
door krieltje
#24082
Ik had een tijdje terug een xcarlink besteld.Betaald met paypal.
Had de aanbieder al wat mailtjes gestuurd,kreeg no reply.Na 5 weken had ik dat ding nog niet.
Toen heb ik Paypal ingeschakeld.Binnen 24 uur was het geld weer terug op mijn rekening.

vanmorgen een xcarlink5 besteld. 87 euri.

Dit is de beter versie dan de eerste die ik eerst besteld had.Toen had ik nog de oude.
Ben benieuwd wanneer die binnen is.
door allewijn
#24133
krieltje schreef:Ik had een tijdje terug een xcarlink besteld.Betaald met paypal.
Had de aanbieder al wat mailtjes gestuurd,kreeg no reply.Na 5 weken had ik dat ding nog niet.
Toen heb ik Paypal ingeschakeld.Binnen 24 uur was het geld weer terug op mijn rekening.

vanmorgen een xcarlink5 besteld. 87 euri.

Dit is de beter versie dan de eerste die ik eerst besteld had.Toen had ik nog de oude.
Ben benieuwd wanneer die binnen is.
Hou ons op de hoogte!
Want ook ik heb er nog steeds geen en zou het nog steeds gráág willen!
Welke ebay aanbieder heb jij gebruikt? Link?
door allewijn
#24164
krieltje schreef:http://cgi.ebay.nl/MP3-xcarlink-AUDI-Co ... p1638.m122
Ik hoor graag wanneer je hem binnen hebt 'krieltje'!
Als dit een beetje 'vlot' is en hij bevalt ook nog goed, dan ben ik om, dan ga ik er ook direct eentje bestellen!
door krieltje
#24177
die paar tientjes goos,doen je echt de das toch niet om :D
door Jerry
#24199
Eindelijk krijg ik vandaag mijn Xcarlink 5 uit China, ik heb hem zondag een week geleden besteld en gisteren werd hij aan de deur door TNT aangeboden, helaas niet thuis dus vandaag komen ze nog een keer. :P

De Xcarlink is via EMS vervoerd, mbv track&trace heb ik de zending (gedeeltelijk) kunnen volgen. Na het verlaten van China zie je dus geen status meer waardoor iktoch enigzins bezorgt werd :oops: .... Gemaild met de verkoper en hij gaf aan dat het pakket in "transit" was en nog en paar dagen moest wachten en ja hoor, gisteren stond TNT aan de deur. Gek genoeg is het moment van aankomst in Nederland niet te zien op Track&trace van EMS.

Van het weekend dus netjes wegwerken in de auto..... :lol:
door krieltje
#24201
Kep idd altijd goede verzending gehad uit Azie.Of het nu voor de xbox was of auto onderdelen,altijd keurig geleverd.
Heb natuurlijk wel altijd met paypal betaald,dus altijd wel gewaarborgd.
Heb idd 2x van de claim gebruik moeten maken,maar geld werd altijd keurig terug gestord binnen 24 uur na de claim.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]