Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door reindertt
#23438
Afbeelding

Dit is één van de opties die de grafisch vormgever bedacht als nieuw bedrijfslogo/huisstijl.

Nu komt mij dat logo'tje vagelijk bekend voor! Weet één van jullie welk bedrijf soortgelijk logo heeft?

Groetjes

Reinder
door allewijn
#23444
reindertt schreef:Afbeelding vervangen door een URL http://home.planet.nl/~peter758/qmf3.jpg

Dit is één van de opties die de grafisch vormgever bedacht als nieuw bedrijfslogo/huisstijl.

Nu komt mij dat logo'tje vagelijk bekend voor! Weet één van jullie welk bedrijf soortgelijk logo heeft?

Groetjes

Reinder
Reinder: Het logo komt ook mij wat bekend voor, ik kom er echter nog niet helemaal op...
Buiten dat:
Is dit het intro verhaal van 'jouw' website?:


"Welkom bij Quality & Management Fraanje.

Voor een duidelijk advies en ondersteuning rondom proces- en organisatieverbetering, interim- en projectmanagement en het uitwerken van uw strategie bent u aan het juiste adres. QMF helpt u in uw vraagstuk op een heldere wijze, waarbij kwaliteit een belangrijke rol speelt.
QMF ondersteunt u met het gebruik van kwaliteit als een stuurmiddel en het beter laten verlopen van uw organisatieprocessen.
Of misschien bent u meer geïnteresseerd in hoe u offshoring of outsourcing tot een succes kunt maken.
Zie voor uzelf hoe QMF ú kunt helpen door te navigeren in het menu aan uw linkerhand naar het onderwerp waar het u om gaat.
"


Zo ja, dan zitten er behóórlijk wat spelling cq vormfouten/scheve zinssnedes in. Hou daar rekening mee! Dit geeft een bepaalde eerste indruk!
Gebruikersavatar
door reindertt
#23449
Het is niet mijn bedrijf/site. Van mijn vrouw. Ik heb haar daar ook al op gewezen. Ze is bezig met nieuwe teksten, maar ze heeft zoveel opdrachten/werk, dat ze er niet aan toe komt.

Daarom laat ik het nu doen door een professional ;)

Overigens: de website is 1,5 offline geweest. Er is ook bijna niemand die naar die site gaat, omdat ze haar werk/opdrachten tot nu toe (5 jr lang) alleen maar via haar netwerk krijgt. Maar ik ben het volkomen met je eens dat de starttekst niet deugt. Ik ga het gelijk even veranderen!
door allewijn
#23451
reindertt schreef:Het is niet mijn bedrijf/site. Van mijn vrouw. Ik heb haar daar ook al op gewezen. Ze is bezig met nieuwe teksten, maar ze heeft zoveel opdrachten/werk, dat ze er niet aan toe komt.

Daarom laat ik het nu doen door een professional ;)

Overigens: de website is 1,5 offline geweest. Er is ook bijna niemand die naar die site gaat, omdat ze haar werk/opdrachten tot nu toe (5 jr lang) alleen maar via haar netwerk krijgt. Maar ik ben het volkomen met je eens dat de starttekst niet deugt. Ik ga het gelijk even veranderen!
Haha! Alsjeblieft!
Maar terug naar het logo--> Ik weet het niet, maar ik weet ook 100% zeker dat ik dat logo eerder heb gezien, althans iets met identieke kleur samenstellingen en vormen...
Gebruikersavatar
door tim
#23453
het lijkt wat op het logo van arcelor mittal steel
Gebruikersavatar
door tim
#23454
het oude logo althans .want het logo is recent gewijzigd na de fusie van arcelor en mittal steel
eigenlijk bedoel ik dus het oude arcelor logo
Gebruikersavatar
door tim
#23456
dit logo dus
Afbeelding
Gebruikersavatar
door reindertt
#23457
Ja dat bedoelde ik dus!

Toch niet hetzelfde. Ik wist dat ik het al eens in mijn werk tegen gekomen was, maar waar!?!

Ik twijfel nog een beetje, misschien dat jullie kunnen helpen met de keuze. Wat vinden jullie het meest aansprekende logo als je het hebt over: advies in verbetermanagement, kwaliteitsmanagement, procesmanagement en verandermanagement:

http://home.planet.nl/~peter758/logo.pdf
Gebruikersavatar
door AenE
#23458
Het heeft ook wel iets weg van het logo van Mebin Cement:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door AenE
#23459
Ik vind dat wel het beste logo. Met die tandwielen moet ik meer aan techniek of machines denken. En die gespiegelde 9 vind ik niet echt op een Q lijken.
Dat logo waar het om gaat is lekker simpel, maar toch heel herkenbaar. De combinatie grijs/blauw vind ik het mooiste.
Gebruikersavatar
door reindertt
#23461
Dat vind ik ook. De slogan heb ik bedacht ;) Moest organisatiekunde + kwaliteit etc in komen. Deze was het leukste.

Het logo is heel abstract, maar wat ik erin zie: QMF is het (blauwe) passtukje in uw organisatie ;)
Gebruikersavatar
door tim
#23462
ik vind dat met de tandwielen ook maar niks en zou voor het tweede gaan
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]