Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#24612
Ook ik heb al een paar maanden last van een slecht werkende stoelverwarming. De zitting werd op een gegeven moment alleen nog aan de zijwangen warm. Voordat het middenstuk van de verwarming ermee ophield heb ik er wel een paar keer bijna mijn billen aan verbandt, zo heet werd hij plaatselijk. Tijdens de reparatie zag ik waar dit vandaan kwam. Ik heb het hele proces gefotografeerd zodat iedereen kan zien hoe je dit zelf kan repareren. Het is een hele klus, maar als je dit door je dealer laat doen ben je heel wat meer geld kwijt.

Stoelverwarming_repareren

De download pagina werkt niet optimaal, even goed lezen, dan moet het lukken dit te downloaden.

Link naar download van dit forum : Stoelverwarming_repareren
Laatst gewijzigd door emanuel op ma mar 17, 2008 11:07, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24613
Dag Emanuel,

heb je de pdf file al ergens op een server staan, zodat je er een url van hebt?
Zo ja, dan wordt de link als volgt:
[ url=http://www.website.nl/pdf_file.pdf ]Hier een omschrijving[ /url ]

(tussen de [ en de ] geen spaties gebruiken)

Een makkelijke manier is om de pagina waar de pdf-file op staat even op te roepen in je webbrowser en dan het url-adres kopiëren :!:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24614
.... oh ja, als je de file naar PaulusB mailt, dan kan hij hem wellicht in de download sectie plaatsen :idea:

Groeten
Joop
door emanuel
#24616
Happy Socks schreef:.... oh ja, als je de file naar PaulusB mailt, dan kan hij hem wellicht in de download sectie plaatsen :idea:

Groeten
Joop
Bedankt Joop, dat ga ik regelen!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24618
Heb 'm net even doorgekeken en het ziet er goed uit hoor Emanuel! Mooi overzichtelijk en rijk aan foto's, je kan er meteen mee aan de slag (als je stoelverwarming kapot is natuurlijk...)

M'n complimenten!

Groeten
Joop
door allewijn
#24624
Heel gaaf gedaan Emanuel, lekker weer warme billetjes!
Weer een mooie PFD how-to erbij op het forum!
(maar ik ben blij dat mijn stoelverwarming het nog goed doet, want het is een behoorlijke klus zie ik)
Hoeveel uur heb je eraan besteed?
Gebruikersavatar
door screamer
#24626
Erg duidelijke handleiding. Bij mij werkt het gelukkig nog, maar wie weet komt het ooit van pas.
door emanuel
#24627
Dank voor de complimenten, ik hoop dat iemand hier echt iets aan heeft, ik weet dat er meer rondrijden met een defecte stoelverwarming.

Al met al ben ik er zo'n 3 1/2 uur mee bezig geweest. Ik heb daarbij aardig doorgewerkt, al was ik natuurlijk wat extra tijd kwijt voor het maken van de foto's en het zoeken in Elsawin. Volgens de Dealer staat er een uur voor, maar daar geloof ik dus geen biet van. Dit is ook voor een automonteur geen dagelijkse kost en zal ook hem flink wat tijd kosten (of hij moet het echt afraffelen)

De PDF staat inmiddels ook in de download sectie van dit forum. (Bedankt Paulus!!)
Gebruikersavatar
door remarc
#24629
Goed gedaan emanuel,

Ik heb idd ook hetzelfde probleem...................... en wat kost jij per uur?? wat? 15 euro per uur incl. - mag je de mijne ook maken, zal je van de week ff belle om een afspraak te maken :D

Hadden ze het desbetreffende onderdeel (wat kapot was) bij de dealer op voorraad?
Gebruikersavatar
door MisterCats
#24633
Nou Emanuel,
Dat is een hele mooie en duidelijke beschrijving met professionele plaatjes
Uitstekend gedocumenteerd en het is duidelijk een behoorlijke klus om dit te repareren.
Bedankt voor je bijdrage aan het forum :thumbright:
Gebruikersavatar
door tim
#24634
prachtig gedaan emanuel.weer een opsteker voor het forum
door emanuel
#24635
remarc schreef:Goed gedaan emanuel,

Ik heb idd ook hetzelfde probleem...................... en wat kost jij per uur?? wat? 15 euro per uur incl. - mag je de mijne ook maken, zal je van de week ff belle om een afspraak te maken :D

Hadden ze het desbetreffende onderdeel (wat kapot was) bij de dealer op voorraad?
Voor ? 20,- per uur wil ik je best helpen hoor! Het onderdeel heeft bij mij 6 weken op zich laten wachten :(
door Jessica_Audi_TT
#85424
Ik heb sinds September dit jaar een TT gekocht, met werkende stoelverwarming. Ik was er nog zo blij mee dat die werkte! Hij werkte iets te goed want ik kreeg erg rode billen van...
Voordat ik in December een sneeuwweekendje weg ga moet ik het hebben gemaakt anders bevries ik... De link doet het alleen niet :( Help Help Help!
door sst0107
#85654
Heeft iemand voor ons de pdf nog ergens beschikbaar? Ook mijn stoelverwarming is kapot en ik wil graag met de handleiding de reparatie uitvoeren. Alvast bedankt!!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]