Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door dennis
#25286
Hallo,

ik wil ook graag een Ipod aansluiten op mijn concert I radio.. en ook zo simpel mogelijk.. wie weet hoe ik dit het beste kan doen?

Ik heb gekeken op de site van http://www.dension.com.. en nou zie ik dat ik er ook een bluethooth ontvanger op aan kan sluiten met een extra ''kastje''.. heeft iemand hier ervaring mee? en hoe moet ik dat allemaal installeren? Ik wil dus een ipod aan kunnen sluiten en ook handsfree kunnen bellen.. iemand tips?

Alvast dank.

m.v.gr Dennis
Laatst gewijzigd door dennis op ma apr 07, 2008 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
door dennis
#25324
hmm dat vind ik niet mooi. ik wil mn ipod wel geintergreerd hebben, iemand nog suggesties?
door Jerry
#25325
Dennis schreef:hmm dat vind ik niet mooi. ik wil mn ipod wel geintergreerd hebben, iemand nog suggesties?
Ben het met je eens, vind het zelf ook niks.... maar het is wel simpel, er is nog een oplossing van Dension de ice-link met cradle waarin je de Ipod kan doen of de veel goedkopere Xcarlink voor Ipod (zie Ebay)..

Dension importeur Nederland:
http://www.deynos.nl/content/pagina.php ... L&referer=
door krieltje
#25329
xcarlink6 is ook met bluetooth
Gebruikersavatar
door winkeltje
#25410
Die cassette van bol.com had ik ook een tijd geleden besteld, maar nooit ontvangen (niet op voorraad).
heb hem weer geannuleerd... heb nu een xcarlink5, maar heb geen iPod, en wil er ook geen :twisted:
door dennis
#25447
Hallo,

bedankt voor alle tips!! ik zit er toch aan te denken om voor de dension te gaan.. omdat er nogal getwijfeld wordt aan de xcarlink (las ik in een ander forum)..
nu zit ik nog te twijfelen tussen ipod dock cable of de ipod active cradle. Heeft iemand hier ervaring mee? welke kan ik het beste kiezen. Ik wil de ipod graag inbouwen in het vakje achter de pook? heeft iemand foto's van het resultaat bij hem/haar zelf?...
Ik kijk uit naar jullie reacties.. alvast thnx!

Groet's
door krieltje
#25476
de nieuwe generatie xcarlinks zijn erg goed.SD lock etc,zijn niet te vergelijken met de oude eerdere generatie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]