Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jos_br
#75423
emiel10 schreef:Verkoop je de KW set niet?

Moet ik nog over denken, ik wil de topmounts weer gebruiken om de wielvlucht te kunnen stellen. Weet wel dat de set behoorlijk stug is om op de openbare weg te rijden.

Jos.
Gebruikersavatar
door denders
#75426
Die KW set is niet echt fijn voor op de weg schijnt op verschillende links/fora.
(Zoals Jos ook al aangeeft)
door emiel10
#75432
oke, dan gaat dat over. Heb opzich niks te klagen maar zou de achterkant misschien 0,5cm lager willen, doe je niet alleen de achterveren weg dan? Of werkt dat niet met de originele schokdempers?
Gebruikersavatar
door jos_br
#76779
Na 58000km heeft de versnellingsbak de geest gegeven, gewoon "rustig" rijdend over A50 klonk er een dusdanig geratel dat ik bang was een drijfstanglager te oren, echter teruggeschakeld naar de 5e versnelling was het geluid (zo goed als) weg. Later bij het verlaten van de snelweg waren de 2,4 en 6e versnelling niet om aan te horen.....

Affijn, bak en meteen een nieuw tweemassa vliegwiel geplaatst en achteraf missen er nu wel meer geluiden die ik aan de banden wijtte........

Jos.
Gebruikersavatar
door Peter139
#77087
hallo jos

vervelend van je versnellingsbak. Voor jou vast geen probleem om dit te maken :)
Stoeltjes zien er leuk uit, als ik je begrijp is dit oem?
Gebruikersavatar
door jos_br
#77088
Peter139 schreef:hallo jos

vervelend van je versnellingsbak. Voor jou vast geen probleem om dit te maken :)
Stoeltjes zien er leuk uit, als ik je begrijp is dit oem?
Bak was inderdaad geen probleem, met degene die er nu onder zit gaat hij bij gelijk toerental 8km/u harder. met dit koppel geen probleem, auto lijkt nog harder te trekken bij hoge snelheden.

Stoelen konden toen tegen meerprijs meegelevert worden en staan nu nog in de prijslijst ETKA. Zijn/waren wel duur.......

Jos.
door emiel10
#77089
Nice. Die stoelen wil ik ook nog eens monteren als ik ze "goedkoop" tegenkom...
Gebruikersavatar
door jos_br
#77239
Filmpje,



Het had met de andere (rode) Golf V van mijn maat goed fout kunnen gaan. Op 5.50 staat hij in de grindbak omdat een deel (arm) waaraan de stuurkogel vast zit finaal uit het fusee gebroken was en het linker wiel niet meer stuurde. Blijkbaar best spannend had ik van hem begrepen met een snelheid van ong. 180km/u......

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#77278
Ik probeer zo "mooi" als mogelijk te rijden en de lijnen zo goed te leren. Wanneer je "wilder" gaat rijden wordt het vaak onrustig en ongecontroleerd. Ook probeer je het materiaal te sparen, constant op je limiet rijden kost alleen extra banden en remmen terwijl je niet meteen harder gaat.

Hier een paar foto's van het afgebroken fuseehuis van de rode Golf V,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jos.

Jos.
Gebruikersavatar
door Edgecrusher
#77297
Lijkt het nu of er bij 1 boutgat al een tijd een barst/ scheur heeft gezeten aan de verkleuring te zien?
Gebruikersavatar
door jos_br
#77308
Edgecrusher schreef:Lijkt het nu of er bij 1 boutgat al een tijd een barst/ scheur heeft gezeten aan de verkleuring te zien?
Dit klopt! Viel ons ook meteen op. Daarbij komt dat met de montage van een nieuwe het stuur flink scheef stond.

Jos.

Maakt het er niet minder spannend door....... :smt003
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]