Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
door Stijn
#32833
De meningen over FM transmitters op dit forum zijn verdeeld. Zelf wou ik ook mijn ervaringen delen. Ik heb een Belkin FM transmitter gekocht voor 50 euro. Laat ik vooropstellen dat dat een miskoop was, maar dat ligt ten dele aan Belkin:
- Twee extra, zichtbare draden in de auto
- Deze draden bevinden zich op een plek waar in het algemeen geen draden wenselijk zijn, namelijk in de buurt van de versnellingspook.
- Deze bedrading moet steeds opnieuw worden geinstalleerd, want moet bij wijze van voorzorgsmaatregel uit het zicht blijven wanneer de auto niet gebruikt wordt
- Veel ruis en zenders die er tussendoor komen, met name omdat het frequentiebereik onvoldoende is. Kortom, het apparaat werkt gewoon niet.
- Het is mij niet helemaal duidelijk of FM transmitters nu eigenlijk zijn toegestaan of niet in Nederland. In Belgie of Duitsland is de wetgeving misschien weer anders. Voor de meesten van ons wellicht een kleinigheid, waar het mij om gaat is dat ik als weggebruiker behoor te weten of ik een overtreding bega of niet.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]