Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Stijn
#33040
Ik heb via mijn vaste garagehouder een navigatie DVD gekocht tijdens een servicebeurt en hij vertelde erbij dat het allemaal heel simpel was, waaruit ik kon opmaken dat de installatie niet door hem was gedaan. Het gaat hier om een update, namelijk de Benelux BNS 5.0 (version 2007), want een eerdere versie zit er al in. Omdat het verder niet op het doosje staat, wil ik nog steeds graag weten: hoe installeer ik dit systeem? Ik heb de DVD al een half uur in de speler gehad met de sleutel in het contact, maar naar mijn idee is de installatie niet geslaagd.
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#33045
Stijn schreef:Ik heb via mijn vaste garagehouder een navigatie DVD gekocht tijdens een servicebeurt en hij vertelde erbij dat het allemaal heel simpel was, waaruit ik kon opmaken dat de installatie niet door hem was gedaan. Het gaat hier om een update, namelijk de Benelux BNS 5.0 (version 2007), want een eerdere versie zit er al in. Omdat het verder niet op het doosje staat, wil ik nog steeds graag weten: hoe installeer ik dit systeem? Ik heb de DVD al een half uur in de speler gehad met de sleutel in het contact, maar naar mijn idee is de installatie niet geslaagd.
Stijn, naar mijn weten is de BNS 5.0 er alleen maar met CD en niet met DVD-speler.
Ik kan ernaast zitten, maar ik heb er namelijk ook 1 in mijn TT gehad, en deze staat
toevallig Te Koop op het Forum en daarbij zaten CD's en geen DVD's.
De RNS-E die ik er nu in heb zitten schijnt wel automatisch de firmware te updaten als je een nieuwe versie van de DVD erin stopt.
door Stijn
#33184
Ik heb inmiddels begrepen dat de speler van het navigatiesysteem achterin zit. Ik zal het nog eens proberen.
door ptie
#33220
Tja... :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]