Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MARK
#33467
:D Thnx!
Gebruikersavatar
door MARK
#33470
Aangetoonde reinigende werking op de motor, schone motor hoger rendement dus beter brandstofverbruik.

Ultimate Diesel heeft zelfs een aanzienlijk hoger Cetaangetal dan de standaard diesel.
Gebruikersavatar
door rene4u
#33471
Tja...ik krijg hier altijd zo'n 'wij van wc-eend adviseren wc-eend' gevoel van.

Dit onderzoek is in opdracht van BP zelf gedaan en aangezien zij zelf betalen, is een positieve uitslag dan ook niet zo gek.

Ik geloof zekers wel dat BP Ultimate beter is voor auto's die getuned zijn, maar dat je er meer kilomters mee kan maken, kan ik niet zeggen. Ik merk daar zelf iig geen verschil in.
Gebruikersavatar
door MARK
#33493
:D Shell-medewerker zeker..........
door Xanlle
#33494
Ik merk ook niet dat ik BP ultimate zuiniger is. Ik komt juist verder op een tank 98 van de Makro dan op BP ulitmate.
Gebruikersavatar
door massari
#33496
Ik tank in mijn beide auto's BP Ultimate, in mijn A4 cabrio lijkt het er wel op dat ik meer kilometers kan maken op een volle tank. Van de TT kan ik dat nog niet zeggen, ik heb hem pas net.
Gebruikersavatar
door the boots
#33498
rene4u schreef:Tja...ik krijg hier altijd zo'n 'wij van wc-eend adviseren wc-eend' gevoel van.

Dit onderzoek is in opdracht van BP zelf gedaan en aangezien zij zelf betalen, is een positieve uitslag dan ook niet zo gek.

Ik geloof zekers wel dat BP Ultimate beter is voor auto's die getuned zijn, maar dat je er meer kilomters mee kan maken, kan ik niet zeggen. Ik merk daar zelf iig geen verschil in.
Was er niet een keer een test bij Top Gear over het nut en onzin van de duurdere petrol?
Als ik mij herinner kwam daar vooral uit dat het verbruik cq vermogen bij de snelle jongens rendabel was. Rij je lelijke eend dan scheelt het niets.

gr.
HJ
Gebruikersavatar
door MARK
#33499
:) Eend-Forum :D
Gebruikersavatar
door reindertt
#33501
Vanuit mijn werk schakelen we met enige regelmaat TNO in. Althans dat deden we.

TNO is niet echt onafhankelijk: ze hebben de neiging hun bevindingen aan te passen aan de wensen van de opdrachtgever... Dus ik geloof dit niet echt...
door ptie
#33580
Is het niet een beetje overdreven dit sticky te maken?
Gebruikersavatar
door jos_br
#33582
Zolang lease maatschappijen het verbieden brandstoffen te tanken zoals V-power of Ultimate e.d. zet het mij aan het denken wat het werkelijke voordeel zou moeten zijn. Ik merk er in ieder geval niets van. Enige belangrijke is volgens mij een goed octaan/cetaan getal..........

Jos.
Gebruikersavatar
door MARK
#33604
:shock: Oeps......ik tank altijd Ultimate met m'n bussie (Noordlease) :D ...............................is iig goed voor de FreeBees :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]