Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Anonymous
#1423
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
door Anonymous
#1428
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1432
Iceman schreef:
Rebel schreef:Thx Hans,

Ik hoop binnenkort een bijdrage te kunnen leveren dmv foto's en een rijverslag van mijn nieuwe TT.
Je mag ook foto's van je Mk1 TT plaatsen in "algemeen". :wink:

Hans.
Of gewoon in zijn eigen topic :wink:

Welkom hier trouwens leuke site heb je en verders veel forum plezier mvg paul
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1434
wel vet in die mk2 dat er 3 luchtroosters in het midden zitten... nog meer plaats voor metertjes :twisted:

welkom op het forum en dat veersysteem eindelijk in audi's zodat je het zelf kan verstellen in de auto... is er al jaren 8)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1439
Tein levert het voor de TT mk1 zelfs als je wilt en andere merken vast inmiddels ook wel. Tein is vooral bekend onder de import tuners :wink: en met driftwagens is het erg handig...
door Anonymous
#1440
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1443
Ik rij een quattro... die zou het ook kunnen met wat aanpassingen is het zelfs super met een TT te doen, es kijken of ik het filmpje met een tt erbij uit japan nog kan vinden.

Bij 4WD halen ze voor de aandrijving er vanaf en veranderen ze de sper achter... en met een quattro kan je dan dus ook eenvoudig driften want de kracht komt op de achterwielen terecht en niet meer op alle 4. Driften met een FWD valt niet te doen want driften is de auto in een drift brengen en wat rubber op de weg te gummen met spinnende achterwielen :) mooi om te zien zolang als t maar niet met mijn auto is.
Laatst gewijzigd door Ronnie op vr jul 21, 2006 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1446
Ze driften ook met subaru impreza turbo's, Nissan skyline GT-R's de 4wd werkt niet meer door de aandrijving van de voorwielen af te halen, Audi A4 Quattro driften ze ook mee... en verder alle RWD wagens... sper aanpassen, vermoegen op de achterwielen, camber aanpassen (scheefstand vand e achterwielen) en nog veel meer. t is gewoon gaaf om te zien.

een FWD kun je alleen mee handrembochten haha
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1450
het gaat ook om gecontrollerde snelheid om krachten te verplaatsen en grip te verliezen en weer te behouden. De TT heb ik één keer in een drift gekregen en dat is best gaaf maar zonde van de auto, dus doe het nooit meer want het is niet gezond voor de wagen.

zie link voor: drifting

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &q=ca18det

Ik heb er even een URL link van gemaak en WEB link is zinloos in dit geval.

Hans.
Gebruikersavatar
door charlotte
#1517
Welkom Rebel en veel plezier hier. Ga meteen je site bekijken.
Wel gaaf een MK2 bestellen zonder precies te weten wat je krijgt.

@ RK ik denk, ga een driftende TT zien...mmmjammer.

gr,
charlotte
door Anonymous
#1533
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
door Anonymous
#1539
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door charlotte
#1547
Ala je er een besteld hebt dan kun je hem misschien wel eerder gaan bekijken en rijden bij PON, toch??
Die hebben er een paar ter beschikking en daar zal er best eens 1 van thuis zijn denk ik zo.
Bellen.....!!!

gr,
charlotte
door Anonymous
#1560
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1561
Jerremy Clarcson was over de latere mk1 3.2 wel tespreken toen de eerste vond idd maar niks heb hier het nog filmpje nog op mijn pc staan.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]