Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#35218
Zo maar een gedachte: wellicht dat de mate van recessie is af te meten aan de gemiddelde kilometer stand op een dag in alle autos tesamen. Moeilijk te meten en uiteraard is dit los van de vraag of er wel een recessie is in Nederland.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35220
koopkracht stijgt in 2009 ten opzichte van 2008, maar als ze in de media dom gaan lopen doen dan stijgt de koopkracht wel maar houdt t gros zen portefuille dicht... dan krijg je een recessie als t geeld niet blijft rollen...
Gebruikersavatar
door nickbox
#35257
Het is voor mij pas echt recessie als ik wakker wordt met een buskaartje in mijn zak......... :shock:

Brandstof is lekker laag........ We gaan ons langzamerhand als een stel konijntjes gedragen die met open ogen staan te wachten in de lichtbundel van een paar koplampen.....

En dat terwijl we best weten waar konijntjes goed in zijn....... Gewoon doorgaan dus met doen waar je goed in bent........
Gebruikersavatar
door screamer
#35258
En dan in de mate waarin je in een recessie verkeerd afhankelijk van waar je dan wakker wordt.... :shock: :D ;)



Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#35260
Pfff...Guy :D Die moet ik morgenvroeg nog maar eens een keer lezen denk ik :roll:
Gebruikersavatar
door Superfunk
#35674
Deze vraag stond exact hetzelfde op Driving-fun, en daar kwamen veel verschillende reacties uit.

Mensen worden verder onnodig bang gemaakt, dit zijn ook de momenten om slecht personeel de deur uit te werken, met als achter de hand het vermelden van.. ja sorry recessie.
Gebruikersavatar
door massari
#35677
Recessie: ik sta verbaasd dat we indirect toch zo afhankelijk zijn van een land als de VS. Als het daar super slecht gaat, dan vallen uiteindelijk ook hier in Europa de klappen. Nou is dat allemaal wel te verklaren vanwege de handel, export en de economie tussen diverse landen onderling maar toch.

Kwestie is om altijd toch zuinig met je geld om te gaan en altijd een buffer voor jezelf opbouwen.
Gebruikersavatar
door aaldert
#35680
massari schreef:Kwestie is om altijd toch zuinig met je geld om te gaan en altijd een buffer voor jezelf opbouwen.
Ja, en dan die buffer niet bij Icesave neerzetten, dan kun je beter goud gaan hamsteren. Tenzij je in een slechte buurt woont :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35734
ze maken de comsumenten alleen maar bang als die de euro's gewoon laten rollen handhaaf je de economie nu maken ze via alle media kanalen je banger dan nodig is
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]