Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Anonymous
#1457
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1460
Ligt het bij de mk1 niet gewoon aan de airodynamica, want de A3 mk1 heb ik gehad en komt met zijwaartse wind bijna niet van zijn plaats de TT mk1 laat zich zo 30 centimeter opzij blazen... dan heb ik het wel over wind op dijken als het wat natter weer is.
door Anonymous
#1462
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1467
Ik rij met een S3 of een 1.8T zonder quattro en alle meuk ook mijn TT weg op buitenwegen... ik merk gewoon dat een TT niet zo goed tegen wind kan als de A3 en die staan naar mijn weten op ongeveer hetzelfde onderstel...
door Anonymous
#1475
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1488
Ja en jaren ontwikkelings verschil dus die 2 vergelijken is een appel met een peer vergelijken... dan krijg je ook een wereld van verschil in zowel, vorm, smaak bla bla bla

Tuurlijk is die nieuwe A3 beter anders zouden ze bij Audi stil gezeten hebben... maar je had het over die wegligging e.d. van een A3 oud model en de mk1 TT als je die vergelijkt dan weet je dat een A3 beter rijdt en ik denk dat het door de aerodynamica van de carosserie komt en het niet zozeer aan het onderstel ligt. A3 1.6 laat zich amper tot niet opzij waaien en de TT mk1 225 Q wel... ik vind het vreemd maja het zij zo.
door Anonymous
#1490
edit
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr aug 25, 2006 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1507
Ik merk het wel dat het erop zit maar rij echt niet extreem ofzo, maar met droog weer merk ik dr niets van.
ESP mag ook wel eens doorontwikkeld zijn anders zou het slecht gesteld zijn met de vooruitgang in de techniek.
Gebruikersavatar
door MarkG
#5381
Waar ging dit topic over? Niet zo handig als alles weggejorist is.

Kennis van mijn zwagertje heeft een TT gekocht en de stealer zegt dat de sensor van de esp kapot is omdat het lampje af en toe brandt. Ik heb hem nog niet uitgelezen met VAG maar ik zet mijn vraagtekens er bij. Als iets bij Audi stuk is is het meestal altijd stuk tot je het vervangt. Dus een random aanspringend esp lampje lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Mark, waar zou ik naar moeten kijken?
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5383
Naar je portemonnee :?: 8)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5385
Is het niet zo als het eps lampje brand dat ie op dat moment ingrijpt :idea: :?:
Gebruikersavatar
door MarkG
#5387
PaulusB schreef:Is het niet zo als het eps lampje brand dat ie op dat moment ingrijpt :idea: :?:
Ja, maar als ie naar z'n grootje of uit is zou ie continue moeten branden. Niet random als je normaal rijdt.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5388
Oke op die fiets.
Gebruikersavatar
door charlotte
#5392
Heel apart dit topic. Rebels verhaal is door edit weggehaald en op die dag is hij ook voor het laatst op dit forum geweest.

Paul kun jij zien wat er gebeurt is?
Gebruikersavatar
door MarkG
#5393
charlotte schreef:Heel apart dit topic. Rebels verhaal is door edit weggehaald en op die dag is hij ook voor het laatst op dit forum geweest.

Paul kun jij zien wat er gebeurt is?
Sterker nog. Hij heeft zo'n beetje al zijn posts zelf weggejorist.
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]