Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door tt pedro
#37679
dan ben je niet de enigste die het geen porum vind haha
bij mij zal het er vast en zeker een stuk beter uit komen te zien
Gebruikersavatar
door tt pedro
#37903
ok daarnet de console binnen gehad dus van de week even kijken wat de monteur zegt en dan kunnen we hopelijk gaan verbouwen
ik hou jullie op de hoogte

groetjes pedro
door Brian-TT
#38199
Hoe staat het met je dubbeldin project Pedro...??
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38206
moet nog langs de monteur om ff te gaan bekijkeb die was namelijk op vakantie
maar erin komen doet ie zeker zodra er vorderingen zijn laat ik het gelijk weten

groetjes
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38360
ok maandag 25 mei zal het zover zijn dan gaat de dubbeldin erin komen volgende week even het kastje halen voor het radio actief systeem een lapje leer goede lijm en een paar kwastjes om de console te kunnen bekleden foto's zullen er dan zo snel mogelijk op staan


groetjes pedro
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38696
ok vandaag was het dus zover
en jahoor nadat de monteur ong. 10 uur is bezig geweest is het resultaat wel oogverbluffend
heb even snel 2 foto's gemaakt

groetjes pedro
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38697
ben benieuwd wat jullie ervan vinden op de eerste foto zie je trouwens nog een randje kit maar dat is maar voor tijdelijk want er komt straks een bredere afdekrand omheen dat is omdat de console niet echt goed van maat was


groetjes
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38698
ziet er wel leuk uit, wat was je nou totaal kwijt voor deze ombouw inclusief montage?

wat wel erg jammer is vind ik zelf is dat je zilveren tt kapje niet meer over je radio heen komt
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38700
buiten de radio was ik ong 400 euro kwijt
dus dan heb ik ook de console meegerekend he
Gebruikersavatar
door evanseventer
#38701
Als ik het zo zie pedro dan is het goed gelukt. Alleen nog een breder afdekrandje erop en het is mooi afgewerkt.
Waar ligt het aan dat de monteur 10 uur is bezig geweest? Moest er zoveel aangepast worden?!?!

Maar het ziet er wel goed uit.

Gr,

Erwin
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38702
dat komt mede omdat de console voor geen meter klopte de climat paste er niet in dus dat heeft hij helemaal verder uit moeten werken enzo de console was dus ook nog niet bekleed maar dat wisten we en de climate moest natuurlijk helemaal omgebouwd worden daar heeft hij nieuwe ophangingen voor gemaakt enzo ook zat er voor de radio ook geen ophanging aan dus dat moest allemaal gemaakt worden en aangezien hij pietje precies is duurt het wat langen maar dan is het wel super netjes afgewerkt als straks de nieuwe rand erop zit
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38703
maar erwin ik had even terug opgezocht van die mail en zag dat jij het was
heeft het je overtuigt om het ook te doen of niet
Gebruikersavatar
door evanseventer
#38704
Jazeker, het komt sowieso erin. Ik heb een dubbel din met 30 gig intern geheugen, navi alles erop en eraan, dud het komt er zeker in. Wel jammer dat je nog zoveel moest knutselen om het passend te maken. Dat is mijn enige rede dat ik het niet meteen ga doen. Maar nogmaals het komt erin.
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38706
en wat voor toestel heb jij dan ik wilde eerst ook met een intern geheugen maar dat raden ze gelijk af
waarom weet ik niet maar toen ze dat zeiden was de keus snel gemaakt want met een intern geheugen was ie nog eens een paar honderd euro duurder
ik heb alles gewoon laten doen door een prof hij heeft demo autos voor pioneer en gemaakt dus daar wist ik zeker dat het in goede handen was
Gebruikersavatar
door evanseventer
#38707
Ik heb een Pioneer Avic HD 3BT. Super apparaat maar je kan de 30 gig alleen gebruiken voor cd formaat, mp3 speelt ie wel af maar kan je niet opslaan. De kwaliteit van het geluid is ronduit super te noemen. Andere dubbel din van pioneer zijn niet zo goed als deze.
Als ik puur zou moeten kiezen voor de 30 gig dan zou ik het niet meer nemen omdat je geen mp3 kan opslaan, voor de kwaliteit zou ik met geen andere willen ruilen. De oudere klapschermen van Alpine komen overigens wel aardig in de buurt.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]