Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Marco1976
#44497
Bedankt, ook ontvangen. Ging er makkelijk tussen.
Ook een houder gekocht.
Alleen nog een schroefje erin boren....en dan heb ik m hangen:)
door Heerko
#44510
Ik heb hem ook ontvangen
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#44529
Nog even een vraagje.
Hoe haal je die luchtroosters naar voren? Op een nette manier zonder te beschadigen!?
door Heerko
#44530
Gewoon je nagels er achter en wrikken maar. Het gaat in het begin vrij stroef maar na een tijdje komen ze wel los.
Gebruikersavatar
door Peultje
#44531
ik heb et met een schroevendraaier met een doekje om de kop gedaan.. werkt ook prima :)
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#44534
Jeah, gelukt. bedankt
door emanuel
#44589
Ik ga voor de MK-2 bezitters een speciale houder maken. Als het goed is krijg ik nog wat maten door en kan ik aan de gang. Hopelijk kan ik deze voor dezelfde prijs gaan leveren ondanks de lagere aantallen. Weet je dus nog iemand met een MK-2, stuur hem dan even richting dit topic ;-)
Gebruikersavatar
door Blackboard
#44590
emanuel schreef:Ik ga voor de MK-2 bezitters een speciale houder maken. Als het goed is krijg ik nog wat maten door en kan ik aan de gang. Hopelijk kan ik deze voor dezelfde prijs gaan leveren ondanks de lagere aantallen. Weet je dus nog iemand met een MK-2, stuur hem dan even richting dit topic ;-)
Geweldig, de prijs is voor mij geen probleem.
Wel wil ik aanstippen dat er een soort afstandhouder tussen de houder en de telefoon moet zitten om de dikte van de rooster en lamellen te overbruggen.
En een zwarte laklaag op de houder zou ook mooi staan op een zwart dashboard :wink:
door emanuel
#44628
Blackboard schreef:
emanuel schreef:Ik ga voor de MK-2 bezitters een speciale houder maken. Als het goed is krijg ik nog wat maten door en kan ik aan de gang. Hopelijk kan ik deze voor dezelfde prijs gaan leveren ondanks de lagere aantallen. Weet je dus nog iemand met een MK-2, stuur hem dan even richting dit topic ;-)
Geweldig, de prijs is voor mij geen probleem.
Wel wil ik aanstippen dat er een soort afstandhouder tussen de houder en de telefoon moet zitten om de dikte van de rooster en lamellen te overbruggen.
En een zwarte laklaag op de houder zou ook mooi staan op een zwart dashboard :wink:
Zwart lakken zie ik niet zitten, zwart anodiseren kan wel. Hij wordt dan mat zwart. De hele batch moet dan wel in zwart anders wordt het te duur.
Blank anodiseren lijkt me het beste, dat staat mooi en wil je het zwart hebben dan spuit je hem met een busje autolak zelf even zwart.

De afstandshouder is op de foto's op de eerste pagina van dit topic al te zien ;-)
Gebruikersavatar
door Blackboard
#44648
emanuel schreef:
Blackboard schreef:
emanuel schreef:Ik ga voor de MK-2 bezitters een speciale houder maken. Als het goed is krijg ik nog wat maten door en kan ik aan de gang. Hopelijk kan ik deze voor dezelfde prijs gaan leveren ondanks de lagere aantallen. Weet je dus nog iemand met een MK-2, stuur hem dan even richting dit topic ;-)
Geweldig, de prijs is voor mij geen probleem.
Wel wil ik aanstippen dat er een soort afstandhouder tussen de houder en de telefoon moet zitten om de dikte van de rooster en lamellen te overbruggen.
En een zwarte laklaag op de houder zou ook mooi staan op een zwart dashboard :wink:
Zwart lakken zie ik niet zitten, zwart anodiseren kan wel. Hij wordt dan mat zwart. De hele batch moet dan wel in zwart anders wordt het te duur.
Blank anodiseren lijkt me het beste, dat staat mooi en wil je het zwart hebben dan spuit je hem met een busje autolak zelf even zwart.

De afstandshouder is op de foto's op de eerste pagina van dit topic al te zien ;-)
Zie de afstandhouder nu ook :oops:....als zwart anodiseren kan dan graag, maar zou ook hartstikke blij zijn met de huidige kleur....als de maat maar goed voor een mk 2
Gebruikersavatar
door Masterwill
#44653
heb m ontvangen...ziet er topie uit. :)
bedankt. Nu nog even een mount voor mn nokia n97 mini wachten
door allewijn
#44855
'T is wat laat, want ik had mijn mooie bracket+Brodit iPhone 3GS houder al enkele dágen geleden gemonteerd.
Maar hier dan alsnog de foto's.
Het zit werkelijk geweldig.
Mooie locatie, mooi via het snoertje, wat mijn ventilatieroostertje in gaat, op de autoradio aangesloten.
Zit allemaal erg solide en goed:

De benodigdheden:
Afbeelding

Bracket op Iphone houder gemonteerd met afstandsbussen:
Afbeelding

Vooraanzicht:
Afbeelding

In de TT gemonteerd en iPhone erin gezet:
Afbeelding

Nog een:
Afbeelding

Én zijaanzicht (het Brodit stickertje heb ik er later wel afgehaald):
Afbeelding

Andere zijde:
Afbeelding

Vervolgens nog twee zwarte afdekdopjes over de boutjes aan de voorzijde gezet:
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?
Nogmaals Emanuel, harstikke bedankt voor de prachtig passende bracket!

P.s.: Ik heb trouwens nu dus mijn oude gsm bevestiging over, nml een mooie zwartlederen houder in de vorm van het rechter kneepad.
Wie hier interesse in heeft, kijk hier: http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... 4856#44856
door emanuel
#44868
Ziet er goed uit Tim! Alleen jouw brodit houder is compleet anders dan die van mij. Mijn model is veel platter en van gladder kunststof.

Waar blijven de foto's van alle andere houders ??? Ik ben erg benieuwd hoe het er uitziet met andere telefoons of navigatie systemen erop.
door allewijn
#44875
emanuel schreef:Ziet er goed uit Tim! Alleen jouw brodit houder is compleet anders dan die van mij. Mijn model is veel platter en van gladder kunststof.
klopt! Dit zijn de nieuwe brodit houders. Deze is bekleed met zwart fluwelen stof!
Kijk maar goed. Hierdoor glijdt de iPhone er prachtig in en beschadigd nooit!
(voor allebei de houders valt wat te zeggen qua design&materiaal. Die van jou is idd weer wat dunner, wat ook weer erg fraai is)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]