Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door tt pedro
#39627
dat is bij mij ook het geval genoeg vrienden van mij die een paar jaar ouder zijn kunnen dit niet betalen terwijl ze ook al jaren werken
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39628
winkeltje schreef:
Peultje schreef:@TT pedro
@ Vincentos
voltijd student, en dan TT rijden, das best mannelijk:P hoge studie financhering? ;) vriendjes met de minister?:P
... of auto staat op naam van mama, en zoon mag er in rijden en doen alsof ie van hem is.
Oke, had gekund. Mijn TT is gewoon echt van mij. Anders zou ik hem nooit zo goed bijhouden en de rekeningen blijven betalen :)
massari schreef:Het is toch niet eens zo heel gek dat 20+ mensen een MK1 kunnen kopen, zo duur zijn ze nou ook niet meer. Het model is nu voor heel veel mensen bereikbaar.
+1. Zelf heb ik wel de nog de hoofdprijs betaald voor mijn mk1. Maar dat was puur omdat ik er een wilde die dealer onderhouden was en origineel nederlands. Als je nu op internet kijkt schrik je vaak toch wel. Voor 9 a 10.000 euro kun je al in een TT rijden.

Greotjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Peultje
#39633
Vincentos schreef:
winkeltje schreef:
Peultje schreef:@TT pedro
@ Vincentos
voltijd student, en dan TT rijden, das best mannelijk:P hoge studie financhering? ;) vriendjes met de minister?:P
... of auto staat op naam van mama, en zoon mag er in rijden en doen alsof ie van hem is.
Oke, had gekund. Mijn TT is gewoon echt van mij. Anders zou ik hem nooit zo goed bijhouden en de rekeningen blijven betalen :)
massari schreef:Het is toch niet eens zo heel gek dat 20+ mensen een MK1 kunnen kopen, zo duur zijn ze nou ook niet meer. Het model is nu voor heel veel mensen bereikbaar.
+1. Zelf heb ik wel de nog de hoofdprijs betaald voor mijn mk1. Maar dat was puur omdat ik er een wilde die dealer onderhouden was en origineel nederlands. Als je nu op internet kijkt schrik je vaak toch wel. Voor 9 a 10.000 euro kun je al in een TT rijden.

Greotjes,
Vincent
dan heb je waarschijnlijk een goed bijbaantje, als ik al kijk naar mijn rekeningen soms.... :O

tsjah, dat is je eigen keuze natuurlijk, ik heb mijne gekocht omdat ik gewoon gelijk verliefd was... achteraf ben ik er wel blij mee, alleen merk ik dat er nog wel wat aan moet gebeuren en mijn baan maakt dat mede mogelijk om dat te betalen.

grEOtjes, ;)

Gerard
door Marco1976
#39638
Ben 33 nu....

En ja....heb ook een origineel nl-se.....als ik zie wat sommige kopen (of willen kopen) dan schrik ik daarvan. Zou ik nooit doen.

Je ziet ze wel steeds meer en meer......op de weg!
Gebruikersavatar
door Marcellos
#39639
bijna 43 :shock:
door ptie
#39640
massari schreef:Het is toch niet eens zo heel gek dat 20+ mensen een MK1 kunnen kopen, zo duur zijn ze nou ook niet meer. Het model is nu voor heel veel mensen bereikbaar.
Een MK1 wordt inderdaad zeer betaalbaar voor mensen met een beetje baan. Niettemin heeft de auto nog altijd een dure uitstraling, omdat mensen vaak geen flauw benul hebben van wat een MK1 nu eigenlijk kost. Ik krijg nog altijd reacties van: "Zo?! Van de zaak?" "Uhh, nee, zelf betaald..." Ik had toentertijd ook een nieuwe Opel Corsa kunnen kopen, alleen dan was het niemand opgevallen.
Vincentos schreef:+1. Zelf heb ik wel de nog de hoofdprijs betaald voor mijn mk1. Maar dat was puur omdat ik er een wilde die dealer onderhouden was en origineel nederlands. Als je nu op internet kijkt schrik je vaak toch wel. Voor 9 a 10.000 euro kun je al in een TT rijden.
Ik heb ook fors meer betaald voor mijn MK1. Maar goed, ik heb hem dan net voor de crisis gekocht. Maar ik heb mijn vorige auto ook net ervoor verkocht, dus dat heft elkaar een beetje op.
Niettemin vraag ik me wel af wat je voor 10k krijgt. Dit zijn toch meestal de meer verkrijgbare (zilver, no offense :) ) of moeilijke kleuren (blauw, groen) kleuren, 180pk (wederom no offense Vincent ;) ) met 2 ton op de teller. Waarvan je je kan afvragen of dit eerder geen 3 ton was.
Dit praat ik mezelf in ieder geval aan, ik wil soms helemaal niet weten wat een TT nu kost :o
Gebruikersavatar
door pk
#39641
ik ben 23, maar word nog wel 24 dit jaar...
ik ben dit jaar pas afgestudeerd, maar ervoor veel bijbaantjes gehad. Het doet toch elke maand pijn om zoveel te betalen, maar toch ben ik van het principe dat het nu net de moment is om te profiteren en gewoon doen wat je wil.. een huis etc afbetalen zijn zorgen voor binnen enkele jaren in mijn geval :wink:
Gebruikersavatar
door aaldert
#39642
ptie schreef:[Niettemin vraag ik me wel af wat je voor 10k krijgt. Dit zijn toch meestal de meer verkrijgbare (zilver, no offense :) ) of moeilijke kleuren (blauw, groen) kleuren, 180pk (wederom no offense Vincent ;) ) met 2 ton op de teller. Waarvan je je kan afvragen of dit eerder geen 3 ton was.
Dit praat ik mezelf in ieder geval aan, ik wil soms helemaal niet weten wat een TT nu kost :o
Ik kijk de laatste tijd ivm de krisis (misschien moet de TT eraan) ook wat vaker op marktplaats, maar ik moet nogal huilen van wat daar staat. Vooral wat de prijzen (8250 euro) doen, want ook al krijg je dan het meest gare barrel wat er is, het schept toch wel een soort van kopersverwachting ('het kan ook voor ...'), dus wat dat betreft is de TT MK1 de laatste tijd wel rap aan het devalueren. Zeker voor de ex-gti rijder die even snel gunstig gebruik van de krisis wil maken :| En met zulke prijzen wordt dat bijna wel je markt.

Oh, tevens, 180PK, check. 2 ton+, check.
Gebruikersavatar
door winkeltje
#39644
massari schreef:Het is toch niet eens zo heel gek dat 20+ mensen een MK1 kunnen kopen, zo duur zijn ze nou ook niet meer. Het model is nu voor heel veel mensen bereikbaar.
weet je wat iemand van 20 gemiddeld verdient in loondienst ? en hoe lang ie dan moet sparen voor 10.000 euro, als ie verder ook nog een beetje wil leven.

kan wel, maar dan moet je nog even thuis blijven wonen, en een jaartje lekker oppotten.

als militair heb je na zo'n uitzending een mooi extraatje en mag je ook best jezelf even verwennen, dan weet je ook waar je het voor gedaan hebt.

advies van een veertiger: geniet er wel van 20+ ers, voordat je het weet heb een vrouw, huis, hypotheek, kinderen ..... en moet je "toestemming" hebben om een TT-tje te rijden, zelfs voor een MK1.
want als er gekozen moet worden tussen een nieuwe keuken of en TT, dan weet je al wat de uitslag is.

kan me nog goed herinneren dat we net voordat we kinderen kregen, in verhouding veel geld te besteden hadden: 2 inkomens, 2 auto's (1xVR6), 2 motoren, dure vakantie's. nu zijn we inmiddels groter gaan wonen en hebben we 4 kinderen. Prachtig allemaal, maar de prioriteiten liggen dan wel anders.
19 of 20 inch velgen, boeien me dus niet meer zo. (no offense)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39885
ach ieder zijn of haar ding, als een vrouw me gaat vertellen dat een RS4 niet mag dan valt haar droom in duigen mag ze of kiezen of delen :D hmmz miss dat k daarom nog vrijgezel ben
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39899
Ronnie schreef:ach ieder zijn of haar ding, als een vrouw me gaat vertellen dat een RS4 niet mag dan valt haar droom in duigen mag ze of kiezen of delen :D hmmz miss dat k daarom nog vrijgezel ben
Je moet ook gewoon vertellen dat het een ''normale'' , ''praktische'' en vooral betrouwbare auto is. Ik show ook altijd de kofferbak van mijn TT :wink: Kijk eens hoeveel boodschappen daarin kunnen. (geen quattro dus meer ruimte).

Vrouwen vallen daar echt voor :wink:
door HansTT
#39904
Vincentos schreef:
Ronnie schreef:ach ieder zijn of haar ding, als een vrouw me gaat vertellen dat een RS4 niet mag dan valt haar droom in duigen mag ze of kiezen of delen :D hmmz miss dat k daarom nog vrijgezel ben
Je moet ook gewoon vertellen dat het een ''normale'' , ''praktische'' en vooral betrouwbare auto is. Ik show ook altijd de kofferbak van mijn TT :wink: Kijk eens hoeveel boodschappen daarin kunnen. (geen quattro dus meer ruimte).

Vrouwen vallen daar echt voor :wink:
De liefde van de man gaat door de maag.
Die van de vrouw door de kofferbak.....
door ptie
#39905
Potverdorie. Ik wil ook een FWD.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39907
Door de extra PK's kan ze op een dag ook méér winkels bezoeken, da's ook een sterk argument :D
door HansTT
#39909
Happy Socks schreef:Door de extra PK's kan ze op een dag ook méér winkels bezoeken, da's ook een sterk argument :D
Lekker deur aan deur op een parkeerterrein bij de V&D....
Is ook supergoed voor je lak !!!!!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]