- di aug 04, 2009 21:39
#41335
Die zwarte pot heeft een terugslag klep in zich. Je haalt hem dus aan de onderkant los, en in die slang doe je een dop.
.De N249 ligt bij jouw bovenop de kop van het blok. Waarom geen Bypass? Gaat hij duidelijk betere respons van krijgen
Niet alle slangen zijn ook van een slappe rubber samenstelling, en dus ook niet zo gevoelig voor slijtage.
En waarom alles vervangen als je middels de test in een half uurtje weet waar de problemen zijn. Heb je het vermoeden dat er weer wat mis is, heb de items liggen, en is het zo gevonden.
De tweede keer bij mijn ouders hun A4 was het echt zo gebeurt.
.De N249 ligt bij jouw bovenop de kop van het blok. Waarom geen Bypass? Gaat hij duidelijk betere respons van krijgen
A.Hoksbergen schreef:is het zoiezo dan niet verstandig om al je slangen een keer te vervangen? of is dat een erg dure grap?Kan volgens mij aardig in de papieren gaan lopen, omdat je ook niet even makkelijk bij alle slangen kan komen. Grove schatting van mij kant is dat er zo een 20 tal slangen zijn. gemiddelde slang €20,00 (voor het gemak), en slangklemmen. Tel uit.
Niet alle slangen zijn ook van een slappe rubber samenstelling, en dus ook niet zo gevoelig voor slijtage.
En waarom alles vervangen als je middels de test in een half uurtje weet waar de problemen zijn. Heb je het vermoeden dat er weer wat mis is, heb de items liggen, en is het zo gevonden.
De tweede keer bij mijn ouders hun A4 was het echt zo gebeurt.