Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#58747
creative117 schreef:Hoi,

voor zover ik me herinner is bij de aanschaf van mijn auto ook de G krachten sensor vervangen. Die zat achter het dashbordjkastje, het koste zo'n 250 euro's incl vervangen. Audi tt 225 PK uit 2000.
bleef je controle lichtje dan ook branden onder het rijden ongeacht dat ie ingeschakeld is? die van mij brand met geen mogelijkheid :(
#58759
nee hij doet helemaal niets, zelfs niet een heel klein beetje. apart vindt ik dat aangezien ik het nog nooit heb mee gemaakt.

maar als jij de knop esp indrukt brand er dan ook een soort lampje in de schakelaar of brand dat nooit? bij andere v.a.g modellen is dat wel soms het geval namelijk.
#58770
Bij mij brand bij indrukken ESP op in teller (geel) en volgens mij ook een lampje in de schakelaar, misschien is wel gewoon je schakelaar defekt, meet even op de contacten!
#58807
Herstel: Volgens mij was dat het.. ik gebruik het nooit vandaar, wist het ff niet meer en natuurlijk denk ik daar in de ochtend nooit aan :roll: .
#58813
Ronnie schreef:Mijn schakelaar brand niet, is gewoon geheel zwart met wit de aanduiding er op, wel dat icoon in t tellerblad toont zich geel als dr wat te melden valt of als je de knop 1x indrukt.
dan zal dat bij mij ook wel het geval zijn aangezien een s3 toch veel weg heeft van een TT, enkel het deksel is anders op de auto :D
#58886
Klopt betreft de A3 dus de TT leent de techniek van de A3 waaruit de S3 ontstaan is eind 1998 toen de eerste 180 pk TT's dr waren en vrij direct erna de 225 quattro net nadat de S3 al op de weg was. De TT kreeg 15 pk extra mee door t blok waarschijnlijk net even anders door te ntwikkelen want de S3 kreeg die in 2001 weer mee toen ze van de band af rolden. Qua techniek is t gewoon niet erg veel afwijkend van elkaar. Er zijn ook TT's met t S3 blok in t vooronder met 210 pk waren toentertijd de limted editions meen ik.
door wisniewski
#86713
allewijn schreef:
mveldhuijzen schreef:Tim, ik heb je de prints uit Elsawin gemaild.

Succes!

Gr.
Martijn
Martijn! SuPeR bedankt voor het toezenden van beide PDF's.
Helemaal duidelijk!
Is dit wel van ene TT quattro uit 1999? Want op het Engelse forum is er nog steeds wel wat onduidelijkheid en zoals ik in bovenstaande laatste post van mij twee andere elsawin afbeeldingen postte, zie je dat bij de <2002 TT's de G200 sensor toch achter het handschoenenvakje zou moeten zitten...?
Ik heb hetzelfde probleem, bouwjaar 1999 165kw quattro, zou je mij de PDF's willen verturen als je ze nog voorhanden hebt? iphonevanyuri@gmail.com Heel hartelijk bedankt in het vooruit!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]