Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Rodie
#49933
Graag wil ik wat advies van jullie..

Ik heb het Bose systeem in mijn TT zitten,maar vind de bas weergave erg tegenvallen hiervan.Dus denk dat ik er een betere sub. in wil gaan zetten.Gaat dit zomaar passen..en heeft er iemand ervaring met merken of maten??

Gr,Rodie
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#49934
Hoi,

Je kunt een gehele handleiding vinden op WAK's TT page. Deze sleutelaar heeft zo ongeveer alles verbouwd aan z'n TT wat maar te verbouwen is.

Hier het linkje => Klik hier

Succes ermee!


Grtn Henk
door Rodie
#49937
Bedankt voor je reply !!

Maar ik heb een roadster..en dit gaat over een "gewone" TT :oops: ..en ik ben gewoon heel onhandig met dit soort dingen..Dus hoop eigenlijk dat er een plug en play sub te koop is :)
Gebruikersavatar
door sweeper
#49939
Voor zover mij bekend is er niet zomaar een andere sub te plaatsen voor de Bose sub.

Je kan rustig de aanwijzingen gebruiken van de site van WAK. Alleen zit je sub niet in het paneel rechts achter maar in het midden tussen de stoelen. De manier van aansluiten, en de werking is verder hetzelfde.
door Rodie
#49941
Dan ga ik het op mijn gemak nog een keertje rustig doornemen :)
Gebruikersavatar
door tt pedro
#49979
of als je intresse hebt in een leuke install en er wat centen voor over hebt is dit een perfecte oplossing kijk even op www.jehnert.de
en zoek ff de tt op de mijne gaat waarschijnlijk in de verkoop maar mocht ik hem toch houde komt er bij mij ook dit in te zitten met een digitale versterker erop
veel succes ermee verders
Gebruikersavatar
door Mausnr1
#49983
Hoi,

ik zou gewoon kiezen voor een actieve subwoofer die makkelijk aan te sluiten is op je autoradio met sub uitgang

De boss bass 1200 (800watt rms) dan heb je een mooie bas en het geluid blijft helder.

Meer geluid is toch niet nodig dan staat hard genoeg
door Rodie
#50004
Bedankt voor de tips die jullie me allemaal geven..

Er zit een aparte uitgang voor een sub op mijn radio,dus denk dat wel een mooie oplossing word..
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]