Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#57073
@Edgecrusher

Kun je de radio niet wat dieper plaatsen zodat het klepje wel nog dicht gaat?

Ik heb de passtukjes die links en rechts naast de radio gaan OP het radio inbouwframe gezet:
Afbeelding
#59074
Wil "gewoon" mijn Parrot aansluiten, en dat is inmiddels gedaan, maar......het lukt op de normale manier NIET via de boxen van BOSE...

Wat is een simpele, niet teveel kostende, oplossing, daar ik niet veel bel in de auto.

Ik weet dat een losse box zou kunnen, maar wil graag via de org. boxen.
#59210
er is geen makkelijke/goedkope oplossing om het geluid van een carkit via de mutebox van de parrot over je bose speakers te laten gaan.

Als je persé voor de parrot wilt gaan kun je het beste toch een losse speaker ergens zetten en alleen de mute-draad naar de radio leggen.
#59221
doezel schreef:er is geen makkelijke/goedkope oplossing om het geluid van een carkit via de mutebox van de parrot over je bose speakers te laten gaan.

Als je persé voor de parrot wilt gaan kun je het beste toch een losse speaker ergens zetten en alleen de mute-draad naar de radio leggen.
Dat ben ik niet met je eens want in mijn ouders hun A4 Avant heb ik het zonder problemen aan kunnen sluiten met de juiste verloop kabel. Het gaat ten slotte om de voorste speakers die op een normale manier aangestuurd worden, en niet om de speakers via de versterker.
#59222
in een mk1 tt met bose gaan àlle speakers (minimaal 7) over de versterker. dat dat in een A4 anders zit, lijkt me heel goed mogelijk. De speaker aansluitingen van een radio in een TT met Bose worden niet gebruikt.
#59225
Het zijn de zelfde headunits, aansluitingen, versterker, speakers e.d. alleen niet die 7de in het dashboard. Het is dus echt hetzelfde. En naar mijn beste weten worden de speakers in de deuren door de versterker in de radio aangestuurd, en de rest via de versterker rechts achter.
Er is gewoon een adapterkabel te verkrijgen die je er tussen zet.
#59229
jup! ;-)

de enige audio verbinding die gebruikt wordt in een MK1 TT met Bose zijn de voorste line-out signalen. Er is in de kabelboom niet eens een stekker die je aan de speaker aansluiting kunt klikken.

Dat weet ik omdat ik de hele zooi uit elkaar heb gehaald. Het is natuurlijk mogelijk om je standaard parrot mute-box te gebruiken, maar dan moet je wel ook het mute-signaal naar je radio leggen (om de andere speakers te muten) en dan de mute-box tussen de versterker achterin en je voorspeakers monteren. Maar dat is wel een HEEL flinke klus.
#59230
En wat je zegt over dezelfde headunits, dat kan kloppen, maar ze worden wel (bijv. met vagcom) geconfigureerd voor het type auto waar ze in zitten. Als de aansluitingen allemaal hetzelfde zouden zijn, zou dat configureren niet nodig zijn.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]