Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54854
Als ik jou onderschift aanpas en ik zet de vinkjes uit onthoud hij wel de bbcode.

Zie nu je onderschrift die is rood :D Zie dat het alleen van de admin kant werkt :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#54858
Dank!
Maar maak er geen misbruik van he haha :smt005
Gebruikersavatar
door aaldert
#54871
Misschien is nog een reden dat er minder mensen reageren dat de 'tt-forum.nl' link niet werkt maar een 500 internal server error geeft. www.tt-forum.nl werkt wel, maar uit luiheid tikte ik altijd 'tt' in de adresbalk van chrome en dan hoppetee.

Misschien een ideetje om dat even te fixen met een redirect :)

Oja en <zeur> grootte (helemaal bovenaan) is met dubbel o dubbel t :)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54874
Deze heeft op de nieuwe site gewerkt :shock:

ttforum.nl zonder streepje had een dns fout deze goed opgevoerd moet morgen weer werken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54875
aaldert schreef:Oja en <zeur> grootte (helemaal bovenaan) is met dubbel o dubbel t :)
Nee joh das ook fout, moet zijn TTeksTT GrooTTe :D

was bekend toen we aan t opbouwen waren heb dat paul al gemeld en dat is een stukje van t forum, zo zijn dr nog wat puntjes die aandacht behoeven, maar goed rome is ook niet in een dag gebouwd dit frum ook niet maar om t om zulke dingen offline te laten??? das vast nie echt gewenst ;)

Gr Ronnie
door test
#54896
BBCode probleem is ook opgelost. Nu alleen nog de urls en smilies in de onderschriften.
door allewijn
#54917
Ik heb nog een 'foutje' ontdenkt:

Als je op het forum kijkt op een pc waar je nog niet ingelogd bent of waar je gebruikersnaam/wachtwoord, niet onthouden is, en je wil bijvoorbeeld in een topic een reply geven, dan vraagt hij om je gebruikersnaam/wachtwoord, maar na invullen gaat hij weer naar het hoofdscherm van het forum en redirect hij niet naar waar je eigenlijk heen wil (in dit voorbeeld dus het reply scherm van het betreffende topic).

Nog een 'foutje': Bij forum/sitemap geeft IE al aan dat hij gereed is maar met fouten op de pagina. Als je dan bijvoorbeeld klikt op een hyperlink zoals 'leden' dan loopt er van alles vast en wil er een script geopend worden.

Verder zal het wel door de warmte komen dat er véél minder op het forum gereageerd wordt. Toch hoop ik echt het oude/vertrouwde 'recente berichten' scherm in het beginscherm van het forum terug te zien.
Gebruikersavatar
door sweeper
#54918
allewijn schreef:Verder zal het wel door de warmte komen dat er véél minder op het forum gereageerd wordt. Toch hoop ik echt het oude/vertrouwde 'recente berichten' scherm in het beginscherm van het forum terug te zien.
Het is mij ook al opgevallen dat er minder leden de nieuwe site gevonden lijken te hebben, en dat van de recente berichten ben ik helemaal met je eens.

Misschien ook een foutje, maar als je in je onderschrift een [enter] doet ga je keurig naar de volgende regel, maar na bevestiging staat alles weer achter elkaar. (of was dit al geconstateerd)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#54925
Zodra we de webshop/aanmelden lidmaatschap draaiende hebben wil ik me gaan storten op de nieuwsbrief. Hierin zal een ook een uitnodiging zitten voor de nieuwe site enz.
Ook wil ik dan gaan kijken of we nog ergens een mooi stukje kunnen plaatsen in een blad of site. De ideeënmachine draait inmiddels al op volle toeren hier :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54929
Bepaalde dingen komen absoluut niet terug op de oude vertrouwde manier dat doen we niet ivm veiligheid van updates, anders zit je uren en uren te updaten en herzien van alle mods dat t functioneert en blijft functioneren. Het zal wat wennen zijn want t oude vertrouwde forum was ook gemopper na de looks verandert waren. Tijd heeft t gewoon nodig om te wennen en wat je mist? forum overzicht en gewoon ongelezen berichten e.d. aanklikken zelfde effect en nog overzichtelijker ook.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54961
Error in de sitemap van het forum komt omdat enkele fora nog geen berichten bevatten. Het het forum zit eigenlijk in een map distribution en heeft een forced url naar de map forum alleen ga dit binnenkort omdraaien. Daar komt het routerings probleem van met inloggen vanaf een reply knop.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54965
Garage mod komt niet terug. Leden TT's kunnen in t forum dan geplaatst worden met ene geheel eigen pagina. Reacties dan in een ander topic in het subforum, hou je t netjes en overzichtelijk en wie zijn eigen pagina of lees topic dan wil bijwerken keer op keer heeft dan een mooi obverzichtelijk geheel, leden kunnen dan zien in t forum bij ongelezen berichten dat die mods die gedaan zijn bekeken kunnen worden dan is dr meer interactie naar elkaars TT's toe.

Fotoalbum zit in de club site, is geen forum onderdeel meer en wordt t ook niet dit functioneert nu anders en gemakkelijker voor Joop en mij voornamelijk met uploaden van foto's, dus klik op club site en je ziet t fotoalbum verschijnen, zodra er meer definitief is zal die knop ook als je t forum bekijkt boven in geplaatst worden.

Shop werkt nog niet staat dicht voor bezoekers de toegang ertoe tot die volledig functioneert.

Forum gaat flink verschuiven en krijgt 3 niveaus voor gebruikers:
- gasten (lezen en beperkt posten)
- donateurs (forumleden) (lezen posten, behalve t club gedeelte kunnen ze deels lezen en verder beslissen of ze lid willen worden als ze alles willen blijven kunnen.
- Club gedeelte wordt veiliger en exclusiever o.a. door technisch gedeelte e.d. dus post dan je mail kenteken of nummer en t kan niet direct gezien worden door jan en alleman alsook bots niet die t o.a. in zoekmachines als info archiveren.

dit is t beknopt verdere vragen zie ik wel verschijnen
Gr. Ronnie
Gebruikersavatar
door Nils
#55042
Dit is de eerste keer dat ik de nieuwe site zie.. en ik weet niet of dit de ruimte is om ook comments te kunnen geven, maar wil wel het een en anders als tips mee geven.

Ten eerste, de layout/style, ziet er heel erg goed uit. Veel beter als de oude site!
Wel heb ik erg veel moeite met de rode tekst die heel veel wordt gebruikt, en de blauwe tekst in de topics.

1 op de 8 mannen is kleurenblind.. Het rood is dan gewoon bijna niet te lezen. Je moet 6 keer knipperen en scherpstellen voor je ziet wat er staat. Gezien je berichten ook in het rood tikt kan dit nog al wat spelfouten opleveren omdat je gewoon je eigen tekst niet meer kan terug lezen.

Ook het blauw om topics te lezen is niet rustgevend voor je ogen waardoor je binnen 1 pagina hoofdpijn hebt als je kleurenblind bent.

Zwart is daarentegen rustgevender, en staat netter/professioneler.

Zie maar wat jullie er mee doen :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#55043
Volgens mij vinden gelukkig steeds meer mensen the place to be terug :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]