Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door MarcelR
#55145
Nu ben ik aan't kijken naar de origineel audi navigatie (ebay)
Nu kom ik deze kabel tegen:http://cgi.ebay.nl/NEU-Adapter-Kabelbau ... 53dee35c46

In de beschrijving staat dat de auto voorzien moet zijn van FIS....wat is dit en hoe werkt het? Mijn tt is van 1999 en heb wel een display tussen de tellers zitten, maar gaat dit werken bij mij?

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, want ik zit eigenlijk niet te wachten op een los navigatie ding ergens tegen de voorruit of elders..
Gebruikersavatar
door denders
#55148
Er zijn verschillende typen geweest of extras.
Ik denk wel dat je display klaar moet zijn om bepaalde zaken extra weer te geven.

Bij mij is het opgedeeld in 3 vakjes, ik zie bijvoorbeeld ook mijn radio gegevens erin/mp3/cd en heb een uitgebreide tripcomputer met benzine reikwijdte en bijvoorbeeld actueel en gemiddeld verbruik incl bedieningsknopjes op de ruitenwisser hendel.

Het lijkt mij lastig om ergens een update te krijgen voor dit navi-systeem, of heb ik het mis?
door MarcelR
#55155
Ok dan, ik heb bijv. ook de trip computer en de bediening op de de ruitewisser hendel.
Ik denk dat ik eens een bezoekje ga wagen aan de dealer, want om nu zo maar op goed geluk iets te kopen is een beetje risky.

bedankt voor de info iig.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55158
navi in je display gaat met pijlen, dus geen kaart weergave of iets dergelijks maar je zou bij de audi dealer op chassisnummer kunnen laten bekijken of t mogelijk is en dan kan je nog altijd via internet gaan zoeken.
door MarcelR
#55161
Hey! helemaal super. Dat het met pijlen aangegeven word vind ik niet erg. Ik ben het gewend van de blaupunkt travelpilot bij m'n vrouw in d'r Ford Focus en dat werkt prima.

Ik ga het navragen, bedankt!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]