Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door The Bobber
#56651
Ik was klaar met de trainen (Jiu Jitsu en Freestyle Kickboxen) in Capelle a/d IJssel toen ik op de tegengestelde richting rond 22:00 een rode TT MK1 voorbij zag komen.

Vervolgens stond ik te wachten bij het stoplicht en stopt er een Fiat Stilo naast mij (zo'n nep cabriolet uitvoering, zoals bij een Fiat 500). 2 gasten met petjes erin. Stoplicht gaat op groen en die gozer begint ineens te gassen. Dus ja, waarom ook nie, schoot er in een flits door mijn hoofd. Alhoewel ik een halve neuslengte sneller was vond ik dat ding toch aardig rap.

Op de weg naar huis (Dordrecht), het kenteken in mijn hoofd blijven herhalen en toen ik thuis kwam even de specs van deze Fiat opgesnord.

Fiat Stilo Abarth 2.4 20V
* 221 NM koppel bij 3500 tpm
* 215 pk bij 6000 tpm
* 0-100kmh in 8,5 seconden
* Topsnelheid 215 km/h
* Gewicht 1240 kg

Mijn specs

TT 132 kw Quattro.

Beste een snelle Abarth, maar blijft een stink Fiat. Blehhhhhhh ;)

Dit wilde ik even met jullie delen. Als ik het eerder in de gaten had dan was het verschil groter dan een halve neuslengte uiteraard!

Groetjes Ben 8)
Gebruikersavatar
door denders
#56657
Die van jou blijft mooier haha
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56664
italiaanse auto`s zijn meestal best snel al zijn het mijn auto`s helemaal niet op de ferrari`s na dan he :D

weet je wel waarom die gasten fiat rijden, het is best snel maar wel goedkoop in aanschaf. tot dat er iets mee is dan lachen wij ze uit.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56713
Hoog koppel bij relatief lage toeren, alleen de stukken die een italiaan steeds geeft wordt je simpel van en t is duurder dan een TT rijden dat onderhoud en de onderdelen. Heb een Cinquecento Sporting (Novitec) gehad, elke 2 weken minstens 1x bij de garage kon je weer een week werken naast je studie... goedkoop = duurkoop.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]