Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#62395
en om alvast een leuke indruk te krijgen is er natuurlijk ook het foto album, waar de reeds gehouden bijeenkomsten in beeld terug te vinden zijn :idea:
in mijn onderschrift vind je een directe link naar het album!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#62411
Ronnie schreef:Das afdoende toch :D voor volgende week geven ze weer sneeuw op...
Jij bent helemaal een lekkere! Als dat zo is laat ik jouw zondag wel weer even buiten het raam hangen. :D Kan je gelijk de volgende antibiotica kuur gaan halen. :-"

@ philippe - Je kan rustig aansluiten, want waar we rijden is het max. een 1/2 uur terug naar je hotel in Den Haag.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#62416
Neem mn Amoxcilline/Clavulaanzuur Sandoz weet ik t wat er nog meer op staat wel een handvol van mee. Al vanaf dinsdag weer aan t beletteren geweest buiten de deur, dus wie weet zondag ff uitwaaien :D
Gebruikersavatar
door denders
#62454
Ondanks dat er zin is en ik vrijblijvend aangegeven heb, ben ik bang dat ik het niet ga redden die zondag.
Ik probeer mijn best te doen en geef toch de TT een was en interieurbeurtje :oops: (kan nooit kwaad trouwens!)
Dus om 14:30 kan men aan komen rijden en kletsen/kijken op de P-plaats in Nieuw Vennep voordat de toerrit begint?
Gebruikersavatar
door denders
#62460
Thanks Joop, als ik dan toch zou kunnen zal ik niet aarzelen om de TT tussen zijn broertjes en zusjes te komen zetten :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]