Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#61612
Hoi,
ik heb het lijstje weer aangevuld tot dan,

1. Happy Socks - 1 pers. - gehele dag incl. diner
2. Modderaar - 1 pers. - gehele dag
3. Ronnie - 1 pers. - gehele dag incl. diner
4. Sweeper - 1 pers. - gehele dag incl. diner
5. CreaTTive117 - 1 of 2 pers. & TT Roadster - gehele dag
6. goTTzilla - 1 0f 2 pers. tourtocht zeker maar diner????
7. Ger@rd - 1 of 2 pers. toertocht zeker diner misschien
8. xcharmedx - 1 pers. - alleen toertocht
9. Richard -2 pers. gehele dag excl. diner

Gr Richard
door john__2
#61706
hallo allemaal

ik ben sinds kort ook een soort van actief op dit forum maar ik heb toch een vraagje is de algemene leden vergadering nu leuk om voor de eerste keer langs tekomen of is deze meeting/ vergadering meer geschikt voor de echt die hards??? hoewel een toerrit met allemaal tt's me uiteaard wel heel erg leuk lijkt.

ik hoop nog iets van iemand tehoren met betrekking tot de meeting met vriendelijke groet john

audi tt 8N 225pk Quattro
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#61708
Dag John,

de algemene ledenvergadering van de Audi TT Club Nederland is een aanrader voor iedereen!
De term 'vergadering' geeft echter wel enigszins de indruk dat het een besloten bijeenkomst is, maar niets is minder waar :wink:
Deze dag leent zich uitermate goed om eens kennis te maken met de club en de mensen, die doorgaans enkel in geschrift bekend zijn op het forum :)
We hebben deze middag uitgebouwd tot een volwaardige meeting, waar voldoende ruimte is om elkaars wagens te bewonderen en eventueel mee te rijden in de altijd leuke toertocht. Kijk anders maar eens in het fotoalbum: Ledenvergadering 2010

En wil je écht weten hoe het is, kom dan gezellig even langs op 13 februari a.s. :!:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#61996
We zijn al goed op weg met de inschrijvingen, mensen :thumbright: Wie wordt nummer 11 :wink:
Met zo'n anderhalve week voor de boeg hebben we dus tijd genoeg om 13 februari ff vrij te regelen :lol:
Schrijf jezelf daarom snel even in! Ennehh... deze dag is ook nog eens gratis mensen, waar heb je dat nog tegenwoordig in Nederland :roll:

Ik reken op jullie komst :!:
Gebruikersavatar
door denders
#62016
Misschien ben ik ook van de partij, maar ik vind het lullig om eventueel af te moeten zeggen daarom sta ik er nog niet bij.
Onder voorbehoud dus.
Gebruikersavatar
door denders
#62031
Haha ja tuurlijk ik ben lekker belangrijk :oops: not :albino:
Sereneus -onder voorbehoud- probeer ik ook even de TT te parkeren daar, lijkt me beregezellig al die TT's kijken, kennis uitwisselen en eigenaren ontmoeten.
Was vroeger met m'n Porsche ook meestal erg gezellig om te doen.
Het is helaas wel de tijd van verjaardagen in de familie...
Gebruikersavatar
door denders
#62064
Mjah... ik hou niet zo van gehaast, zo is het vaak al heel mijn leven alles op het laatste moment en het klokje tikt maar door! Maar ik doe m'n best dan! \:D/
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#62067
Ach, wij houden ook niet zo van haasten hoor. De enige paniek die er kan uitbreken is als we weer eens verkeerd rijden, maar da's inmiddels al een soort van traditie aan het worden geloof ik :D
Gebruikersavatar
door denders
#62069
Leen m'n sTomsTom XL maar ff, alhoewel je dan natuurlijk nog de verkeerde afslag kunt nemen :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]