Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#64934
Het is idd een ander onderwerp en ik weet het, het wordt me vaak verweten. Maar zo krijg ik een beter idee wat het echt kost.
Doe het ook niet zo vaak meer hoor. Maar jij (Dennis Friesland)deed dat dus ook en toen maar niet gekocht want toch wel veel geld eigenlijk :wink:
Vaak koop je het toch want wat moet je anders.
Poetsmiddelen waren ook 75 euries en ik had nog wel 15% korting.
Laatste beurt voor A4, 1800 euro is 4000 gulden :shock: .
Zou de garage dat in de tijd van de gulden je ook hebben durven presenteren. Ik weet er moest vanalles aan gebeuren, maar toch. Is toch een aardig netto maand salaris!

Afijn net gebeld naar Gami en Brezan, kosten 22,50euro per nummerbord bij beide, valt mee toch! :smt005 :smt005 in verhouding met bovengenoemde bedragen.
Waar praten we over :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door WimTT
#64935
Voor die 2 euro korting moet ik verder rijden, ben ik het weer kwijt aan benzine :smt005 :smt005 .
Getver wordt nu wel een erge zeikerd :lol:
Maar bedankt voor de tip :wink:

@Ronnie Dat mag ik ook graag doen om korting vragen, kijken hoever ze willen gaan.
Maar dan moet het wel om iets meer dan 22,50 gaan.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64936
dan zit je dus op 45 euro per setje waar er al over gepraat werd hier enkele berichten terug.

ik zag gewoon een leuke auto en dacht das niet gek geld maar het was omgerekend toch meer dan gedacht.

voor de verkoop is het maar goed dat de euro er is zo wordt er meer verkocht maar al met al zijn we met z`n allen de *** want je wordt gewoon voor de gek gehouden.

de prijzen die ze nu gebruiken stonden 10 jaar terug nog een gulden teken voor.
Gebruikersavatar
door WimTT
#64938
Klopt helemaal, gulden nu euro. :cry:
Was toch wel een TT die je had gezien :wink:
Alhoewel een TT is geen leuke auto, maar een geweldig leuke auto :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64939
ja een witte mk2. maar verkoop binnen kort mijn TT aangezien ik hem helemaal nooit gebruik en hij altijd maar wat bij me op de oprit staat
Gebruikersavatar
door WimTT
#64940
Ik begin de MK2 steeds mooier te vinden, wat ik er minder aan vond is dat de vorm meer samenkomt met andere sportwagens. Zoals de kont van de MK1 vind ik nog steeds geweldig mooi. :P

Zit er bij de witte kleur ook een laklaag over zoals bij metallic :?:

Ik rijd er ook maar ongeveer 8000km per jaar mee en met de A4 Avant Turbo ongeveer 12000km. Dat valt ook wel mee dus. Maar blijf nog wel even doorrijden in beide, kost me teveel om bij te lappen.

Ik heb trouwens ook nog nooit in een MK2 gereden, misschien beter ook :wink:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64942
wat ik echt een slechte immitatie vindt van een audi TT dat is de peugeot rcz.

ze hebben hem letterlijk proberen na te maken van de TT maar is ze lekker niet zo mooi geluks zoals audi ze maakt :)
Gebruikersavatar
door WimTT
#64944
Dat vind ik ook en de kwaliteit kunnen ze ook niet aan tippen
Gebruikersavatar
door denders
#64969
Zou wel een nette Mk2 Sline uit duitsland willen halen.
Misschien doe ik dat ook wel over een tijdje.
TT is mijn enige dagelijks vervoer en dat blijft zo.

Tegenwoordig is het slimmer om een wat nieuwere wagen te nemen en die dan niet zo lang te houden paar jaar. Mijn ibi heb ik 11,5 jaar gehad vanaf nieuw, hoe bedoel je afschrijving... maar een boel plezier en km's van gehad.

Mk2 moest ik aan wennen, van binnen niet dat is de spijker op de kop en nog mooier als de Mk1 is mijn mening.

Motoren van die peugeot is ook niet zo rap als de TT, leuk ding maar TT is toch wel eerste keus en de peugeot een zwak aftreksel ervan, beetje vreemde marktzet van hun.
Verder moet ik helemaal geen Franse auto's eigenlijk haha
Gebruikersavatar
door sweeper
#64973
Volgens mij was dit een topic over het kleien van een TT, dus wat doet de kwaliteit van een P RCZ, & het kopen van een mk2 hier.

Open dan een nieuw topic (met titel barhangerij ofzo) in de offtopic sectie, daar is die voor.
Gebruikersavatar
door WimTT
#64992
Eric, je hebt helemaal gelijk, we zijn ver afgedwaald.

even nog, ik heb ook niks met franse auto's

Heb ik nog een vraag over de ramen, is het wat om die ook in de wax te zetten?
Dan glijden de druppels er toch ook zo vanaf, of wordt dat een probleem als je de ruitenwissers gaat gebruiken?
Gebruikersavatar
door sweeper
#64995
Ik heb laatst een poets bedrijf gezien die ook de ramen in de wax/polish aan het zetten was, dus lijkt het mij geen problemen te geven. Met ruitenwissers zal het ook geen problemen geven in mijn ogen, omdat gladder wordt & dus makkelijker (minder weerstand) voor de wissers.
Gebruikersavatar
door WimTT
#64997
Ik wil de TT nog een 2de keer in de wax zetten dan neem ik de ramen ook maar mee :)
Gebruikersavatar
door denders
#65006
Ik heb nog steeds (al een jaar of wat) Rain-X liggen in een nieuwe verpakking.
Vergeet het elke keer consequent na een wasbeurt te doen :mrgreen: :oops:
Schijnt wel goed te helpen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65010
ze zeggen dat het beter is van niet maar ik doe het wel altijd. de regen druppels vliegen er dan al af zonder dat je de wissers gebruikt :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]