Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mikey1983
#3692
hoi allemaal ik heb een vraag ik rij zelf in een audi tt maar nu komt mijn probleem ik wil andere boxen plaattsen tussen de 8terbank en de bestuurders stoelen waar ook al de orgnele boxen ziten

mijn probleem is hoe kom ik bij die boxen en hoeveel cm zijn die

alvast bedank gr
Gebruikersavatar
door charlotte
#4697
Ik zie geen een bericht hierop terug...was da nou!!!

Is het nog wel gelukt in je TT ??

groetjes,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4709
Gewoon je zijpanelen lostrekken als in elke andere VAG auto het geval is... dan kun je erbij! zitting van de bank eruit, ff rugleuning desnoods weg en je hebt meer ruimte om die panelen los te halen.
door Rogier
#16035
Misschien een stomme vraag maar hoe krijg je de zitting van de bank eruit. Zijn er boekjes,. plaatjes van hoe dat te doen? Weet iemand ook hoeveel ruimte er precies onder zit?

Mvg
Rogier Koopal
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16063
De achterbank klapt in delen neer, die trek je in delen zo los... zitting ff eruit en je hebt ruimte zat alhowel je stoot je hoofd zo achterin de TT maar dat even terzijde.
De panelen steken onder de rubbers 'afwerking' trek ze daar wat los en wrik de panelen voorzichtig losser, je zal iets kracht moeten zitten op de punten waar ze erin geklikt zitten zodat je onder t rijden geen fiat cinquecento gevoel krijgt dat alles rammelt.
Gewoon voorzichtig te werk gaan, geen lompe krachten zetten maar wel genoeg om t los te krijgen. Veel te makkelijk karweitje eigenlijk en je klikt alles op dezelfde wijze weer netjes terug, rubbers over de randen en je bent weer klaar.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]