Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RuuTT
#80984
Op de allereerste Koningsdag organiseren we een echte Koningsrit. Gastvrouw en organisator van de dag is forumlid Désirée Peeters, die met dit leuke initiatief kwam. Zelf ook een goed idee voor een meeting? Stuur een mailtje naar meetings (apending) audittclub.nl

PROGRAMMA

Tussen 12.00u en 13.00u ontvangst met koffie/thee en gebak in de Jagershorst lounge van Golden Tulip Jagershorst te Leende.

Rond 13.30u vertrekken KoningsriTT (een route richting Limburg en een klein stukje België met eventueel hier en daar een tussenstop om mooie foto's te maken en voor de rokers onder ons)

Rond 16.30u terug op lokatie te Leende waar we worden ontvangen met een drankje en eventueel een bitterbal.

Ergens rond 17.00u of later een dinerbuffet met gebakken aardappelen, rijst; 2 soorten warme groenten en een salade; vlees en/of vis.

PRIJZEN

De kosten voor leden bedragen 17,50 pp, donateurs 22,50 pp en niet-leden betalen 29,50 pp. Inbegrepen in de prijs is koffie/thee met een gebak; 2 consumpties bij terugkomst en diner in buffetvorm.

Eventuele extra consumpties zijn voor eigen rekening.

Mensen die van ver komen kunnen een tweepersoons hotelkamer bijboeken 65,- per kamer per nacht. Zo kan je lekker doorzakken en de volgende dag kan je eventueel nóg een oriëntatierit maken voor de liefhebbers of gewoon gebruik maken van de wellness faciliteiten van het hotel (zwembad, sauna, fitness, massages, beautybehandelingen), want je hoeft op zondag pas om 14.00u uit te checken.

Deelname moet vooraf betaald worden dmv overschrijving naar de clubrekening NL90 INGB 000 633 4537 onder vermelding van KoningsriTT en je forumnaam, inschrijving is pas definitief zodra de betaling is ontvangen.

Aanmelden kan door hieronder in het topic te reageren. Vermeld even met hoeveel personen je komt en of je eventueel de hotelkamer wil bijboeken.

DISCLAIMER

Deelname aan georaniseerde activiteiten is altijd voor eigen rekening en risico. Houd je in het geval van tourritten aan de geldende wet- en regelgeving en zorg zelf voor een geldige autoverzekering en eventuele WA-verzekering.

AANMELDINGEN

Blackbeauty - 2 pers. - diner, tourtocht.
Tgm - 2 pers. - diner, tourtocht.
rve - 2 pers. - diner, tourtocht.
mo65rd @ hotmail.com - 2 pers. - diner, tourtocht.
misael - 2 pers. - diner, tourtocht.
Ranna - 2 pers. - diner, tourtocht.
Ger@rd - 1 pers. - diner, tourtocht.
HappySocks - 1 pers. diner, tourtocht.
aadvandenenden - 1 pers. diner, tourtocht.
1GEL842 - 1 pers. - diner, tourtocht.
Ronnie - ? pers. - diner, tourtocht
RuuTT - ? pers. - diner, tourtocht
Gebruikersavatar
door Ronnie
#81354
matblauw.jpg
Ruud spring ik er bij jou in of mag dat gekke matte blauwe ding met de toerrit mee? ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door reinier76
#81385
Jammerjammer...is het weer bij me om de hoek maar kan ik niet mee. Op deze dag zal de traditie van voorheen voortgezet worden door met het gezinnetje in de stad feest vieren. Is er nog een bepaald aantal inschrijvingen nodig om de rit door te laten gaan? Zou wel heel graag meerijden, maar deze dag gaat niet lukken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]