Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Funmen
#4096
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hallo allemaal! We hebben het ultieme bereikt. Open rijden en dat in een TT roadster!
Afgelopen Mei was het dan zo ver, na maanden zoeken in nederland belgie en duitsland. Hebben we onze nieuwe aanwinst gevonden bij een dealer in duitsland. Heeft ons prima geholpen en dan ook besloten om hem te kopen.
Het is een TT roadster 150 PK S-line geworden van 2003. Op naar nederland en daar naar de RDW. Gekeurd en flink wat euro's lichter :? , kunnen we gaan toeren.
Nu 5 maanden later staat er bijna 20000 km meer op (70000km). Rij er dan ook mee naar mijn werk en heb er dan ook een LPG tank in laten zetten. JA echt :lol: , het kan en scheelt geen trekkracht of ruimte. Gastank zit namelijk in de ruimte van het reservewiel. Rij dus voor 37 cent per liter (prijs in belgie) zo'n 8 kilometer. We zijn inmiddels ook al naar italie geweest en genieten dan ook elke dag met veel plezier van onze aankoop. In de toekomst wil ik hem nog chippen naar zo'n 200pk, zodat we met het stadsverkeer mee kunnen komen. :P
Zijn nog aan het kijken of we bij de derde TT meeting kunnen zijn, maar dat laten we nog weten.
Nou groeten en tot op een meeting. Rabin & TonnyAfbeelding
Gebruikersavatar
door MARK
#4099
:arrow: Rabin & Tonny...... van harte welkom op het Forum en veel plezier met jullie aanwinst!

Een auto op Gas.....mmmmm daar zijn de meningen over verdeeld :D

Al zit ik zelf in de gasmotoren......op gas rijden is het laatste zijn wat ik zou doen. Al is het natuurlijk een zeer goede brandstof en is de uitstoot van schadelijke stoffen minimaal. Echter voor een onaangepaste automotor niet optimaal.

Nou....je hebt je nu aangemeld op het Forum en gaat waarschijnlijk ook wel Meetings bezoeken. Kunnen we na 50000 km op gas wel eens een blik werpen in de cilinders om te kijken wat de toestand van de kleppen is....ben wel benieuwd eigenlijk!

Vergeet niet regelmatig met benzine te rijden....zo blijft ook dat systeem in topconditie!!!

Groetjes,

Mark.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#4115
Hoi Rabin & Tonny,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met jullie lpgTT...
Leuk die foto van jullie zelf, misschien moeten we dat allemaal maar eens doen :lol:

Veel plezier op het forum en in de TT!

Groetjes,

Esther
Gebruikersavatar
door PaulusB
#4116
Leuk dat er weer een iemand de weg naar het TT forum heeft gevonden. Knappe TT heb je daar.
Verders wens ik je veel forum plezier.

gr paul
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4138
welkom, kun je in ieder geval echt GAS geven.......
Gebruikersavatar
door charlotte
#4163
Samen welkom hier op dit forum. Hij blijft mooi he, zilver met zwart dak :wink: :lol:
Je hebt ook al een mooi achterinzetje zie ik, stoer.

Veel plezier hier en we hopen jullie op de meeting van 22 oktober al te mogen begroeten.
En ook als lid van de TT club natuurlijk.

groetjes,
charlotte
door TYSIE
#4189
Beste Rabin & Tony,

Ik ben zelf ook al naarstig op zoek naar een TT Roadster, die van jullie ziet er puik uit :!:

Misschien is het een brutale vraag, maar wat kostte de TT inclusief de BPM etc etc. en scheelde dat veel met
de gangbare prijzen hier in Nederland?

Ik ben nogal kieskeurig zeker voor wat betreft het interieur en ik heb gezien dat het aanbod in Duitsland vele
malen groter is dan in Nederland.

Misschien moet ik me daar maar eens wat meer op gaan orienteren :D

Affijn heel veel plezier gewenst met jullie aanwinst !!!

Gr. Tijs
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]