Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84133
Het zal iedereen vast opvallen dat er wat verandert is. Het is nog niet af, maar aangezien alles nu up to date is qua software zal dat voor velen voor het gebruik van het forum een stuk fijner zijn. Vandaar de switch, tevens is het thema van zowel de site als het forum nu responsive wat de mobiele bruikbaarheid ten goede komt.

Lidmaatschappen wordt nog verder uitgewerkt om dat te automatiseren en iDeal betalingen e.d. mogelijk te maken.

Wie foto's heeft van meetings, deze graag sturen via wetransfer.com naar info@audittclub.nl dan kunnen meetings aangevuld worden met foto's.

Mvg Ronnie
Gebruikersavatar
door miel
#84148
WOW, is wel even wennen zeg !
Alvast geproficiateerd met de nieuwe layout !
Zal wel een hoop werk geweest zijn, hulde aan allen die dit tot stand gebracht hebben !
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84163
Het is flink wat werk en daar sluipen met migraties toch altijd onverwachte fouten in, hoop dat die gisterenavond opgelost zijn voor iedereen, zo niet mag dat gemeld worden met de melding die men krijgt per mail aan info@audittclub.nl
#86175
Congrats met de nieuwe en responsive lay-out!
Doe zo voort zou ik zeggen en de kleine foutjes komen wel aan het daglicht bij intensief gebruik. Dan pas kan je ze oplossen en leer je weer iets !

Audi TT MKII Driver
Belgium
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86234
Dank je voor de reacties.

Forum:
Na eerste post mag je inloggen dus de gasten zien weer een stuk minder zoals het oude forum ingesteld stond.
De laatste 5 posts zie je als je het forumoverzicht hebt bovenaan staan. Ingebouwd want was er niet dat zit eigenlijk onder "Snelle links" verstopt tegenwoordig maar niet iedereen heeft dat nog door.
Sitemap is gemaakt en aan Google verstrekt.
En nog wat zaken gedaan maar dat merkt toch niemand.

Website:
layout aan het bijwerken zoals het forum.

Ledenadministratie:
Wordt geautomatiseerd, komt binnenkort beschikbaar.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]