Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Nieuwe TTour in 2016 naar Hongarije?

Ja
19
86%
Nee
3
14%
#84236
In 2016 is het al weer twee jaar geleden wat we met een grote groep TTs naar Zwitserland en Oostenrijk zijn geweest.
Daarnaast is 2016 het jaar waarin de ATCN haar 10-jarige bestaan viert. Volgens ons dus DE perfecte gelegenheid voor een nieuwe buitenlandse tour.

Het idee is om deze keer richting Hongarije te gaan. Allereerst omdat daar de fabriek staat waar de Audi TT tot leven wordt gewekt om vervolgens een prachtig bestaan te krijgen bij iemand die hem (ja ik ben vrouw :smt002 ) met veel liefde en aandacht omringt. Verder willen we het onderweg er naartoe nog interessant maken met een aantal mooie stops en hotels. Daarnaast zal er uitgebreid aandacht besteed worden aan het 10-jarige bestaan van de club.

Nu lijkt het nog erg ver weg, maar een goede voorbereiding vereist wel ongeveer een jaar aan werk. Maar voordat we met de evenementencommissie beginnen aan de voorbereidingen is de grote vraag: zijn er mensen die dit, net als wij, een goed idee vinden en graag mee zouden willen?

Het zal ook deze keer weer inhouden dat we ruim een week weg zijn incl. heen- en terugreis.

Bij voldoende animo gaan we van start met de voorbereidingen en gaan we ons uiterste best doen om er weer een onvergetelijk mooie TTour van te maken!

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties.

Namens de Evenementencommissie,

Gabriëlle Feije-Boekholt
Commissaris Evenementencommissie


P.s.: de verwachting is dat de TTour in juni zal worden gehouden en dat we tussen de 3100 - 4000 km zullen rijden. Indicatie van de kosten is nog niet bekend.
vlag_hongarije_rechtformaat_1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#84241
Ook uit mijn hoek initieel interesse, maar pas na wat summiere info, kun je een beter beeld krijgen van de interesse, denk ik zo
- welke maand ?
- prijskaartje +- ?
- totale kms +- ?
#84246
Maand zal waarschijnlijk weer juni worden, prijskaartje moet ik nog even het antwoord schuldig blijven, totaal aantal kms... in grote lijnen, dus zonder alle tripjes locaal en binnendoor weggetjes kom ik al gauw uit op 3100 km. Zal dus nog meer worden omdat we nog niet alle tripjes etc. bekeken hebben, maar het grote rondje over snelwegen is al iets meer dan 3100 km.

Helpt dat een beetje Miel?
miel schreef:Ook uit mijn hoek initieel interesse, maar pas na wat summiere info, kun je een beter beeld krijgen van de interesse, denk ik zo
- welke maand ?
- prijskaartje +- ?
- totale kms +- ?
#84253
Wij zijn ook weer graag van de partij!
#84254
Het lijkt mij ook een leuk idee.

Nog nooit die kant op geweest en zeker met de TT een leuke trip denk ik.

Ik hou me aanbevolen voor meer informatie als dat beschikbaar komt.
#84260
Ik denk dat onze engelse vrienden ook wel interesse hebben om mee te gaan!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]