Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door krieltje
#4557
In een poging de poes achterin te zetten naar de dierenarts,heb ik de bijrijdersstoel,naar voren geschoven.Hierna begon het airbaglam weer eens te branden.Een tijdje terug,had ik hetzelfde euvel,en had ik ook de stoel naar voren geschoven.Toen bij de stealer geweest,en die zei dat het een los stekkertje was.Koste 15 euro en een paar uur van mijn werk.Is dit simpel zelf te verhelpen?Weet iemand waar dit stekkertje zit,of moet je moeilijke dingen doen om dat ding terug op zijn plek te zetten?

groetjes mart
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4565
Dit is bekend bij verschillende Audi's, als ik de stoel ineens naar voren deed of het nu van de TT was of van de A3 dan gaat t lampje branden als die kabel dus ineens in beweging komt. Even uitlezen middels een VAG-Com en het lampje is weer uit en de foutcode verdwenen.

Ik hou voortaan de stoel met 2 handen beet en laat de stoel in het begin niet ineens wegschieten. Het gebeurd niet elke keer slechts één op de zoveel keer, dus rij dan even langs De VW Garage en lees het even uit en dan gaat t lampje dus weer uit.
door krieltje
#4570
ok bedankt
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]