Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Erwin
#4580
beste TT-rijders,

Ik heb een probleem met mijn concert radio, de volume regeling die hapert(zie foto1).
Weet iemand een adres waar in dit component kan kopen of een reparatie adres?

Mocht er iemand zijn die nog een radio in de aanbiedieding heeft laat het mij weten!


gr,

Erwin

(foto1)
Afbeelding
door krieltje
#4603
0630634609

deze gozer heeft er een aantal liggen

succes mart
Gebruikersavatar
door charlotte
#4620
Ik heb hetzelfde probleem, krijg soms een hartverzakking van dat ding...en de fietsers naast me ook...haha zo hard gaat ie dan ineens.
Bij www.verotronics.nl kunnen ze je ook helpen, alleen je moet daar wel met je auto heen, alleen de radio opsturen gaat niet werken.
Zitten in Eindhoven.

groetjes,
charlotte
door Jerremy
#4622
Bekend probleem inderdaad, ik had deze radio in mijn S3 en daar had ik dat probleem ook.
Om gek van te worden.
Helemaal als het koud is, kan ie alleen maar HEEL erg hard.
Was leuk toen we op wintersport waren!

Maar bij Coen donkers kan je een tweedehands radio kopen voor Euro 100,-
Dat is goedkoper dan repareren, heb ik toen ook gedaan.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#4636
Idd, Bose kwaaltje.

Aantal jaren terug is dit al door Audi erkend en mensen met een TT onder garantie konden dit probleemloos laten vervangen wat natuurlijk krom is omdat dit euvel pas na een aantal jaren de kop opsteekt.
Maarja die garantie is er al een tijdje vanaf dus bij Audi zien ze je niet eens hangen als je aan de balie staat. Heeft typisch met de kou te maken, in de zomer heb ik nagenoeg geen last van het euvel maar in de winter moet ik eerst een minuutje of 10 de verwarming opstoken voordat ik ook maar naar de volumeregeling durf te wijzen.

Let nu meestal goed op op welk volumeniveau ik de auto s'avonds wegzet zodat ik s'morgens niet gelijk aan de knop hoef te draaien maar eigenlijk is het van de zotte dat je het zo moet doen. Kan er wel een andere radio in gooien maar ben best tevreden over de het geluid van het Bose systeem en vind het ook beter bij de rest van de dashboardverlichting passen dus liever niet.
Ik sluit me dan ook volledig aan bij Erwin.
Heeft iemand info of dit e.v.t. zelf te repareren is? Ben nogal handig met soldeerbout e.d. dus iedere info over "spare parts" is welkom.

Grtzzz Henk
Gebruikersavatar
door Cees
#4638
Als ik over een paar maanden de dubbel din in mijn TT zet heb ik een radio over.
Hij is wel met Bose.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4639
Cees, volgens mij ben je langzaam bezig je hele Audi te vervangen.
Van alle onderdelen die je te koop aanbiedt kan je straks een tweede (standaard) TT in elkaar zetten :wink:
Gebruikersavatar
door Cees
#4645
Inderdaad, maar goedkoper dan een andere aan te schaffen........ :D :D :D
Gebruikersavatar
door ashiharry
#5186
Wat ik dus gelezen heb op het audi forum een jaar of wat terrug, licht het raar maar schijnbaar waar, niet aan het volume knopje :? (eeh hoe heet dat zwarte blokje met die pootjes ook al weer :? ben nog nie wakker)
Kijk het voor de zekerheid ff na, kan de lange topic zo snel niet vinden.
Haha btw ik heb er de laatste 2 weken dus ook weer last van bizzar eigenlijk zoveel dezelfde klachten :roll:
door krieltje
#5187
kep thuis het adres,moet naar berlijn gestuurd worden,kost je 75 euro.Binnen 1 werkweek terug.Als je het adres wilt ff pmen,anders vergeet ik het
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#5189
Als iemand mij exact kan vertellen wat er uitgewisseld moet worden dan hoeft tie wat mij betreft echt niet naar Berlijn.
Heb wel vaker aan SMD prints gesoldeerd dus wat Onkel Frits kan moet ook door Jan Kaas te doen zijn :D
door krieltje
#5214
aber ich weiB nicht was Fritz macht
door krieltje
#5215
autoradio-Service

Helmholtzstr.2-9

10587- Berlin

Fax 030 3449048
niet vergeten het landsnr dervoor is dat 049?

iig voor degene die hem wel willen opsturen en doodziek van die concert perikkelingen hebben

groetjes mart
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]