Ik heb hem maar eens volgegooid met 98
s'kijken hoe van zijn plaats komt nu
MarkG schreef:@RKDesignsidd RON91 ROn95 en RON 98 maar die 91, 95 en 98 zijn niet gelijk aan het octaangehalte blijkbaar.
Ik zie nou ook je opmerkingen op pagina 1. Zo'n 5 jaar geleden was het toch echt 91 95 en 98 in Duitsland. Dat is nu nog steeds zo. Hoe kom je er bij dat 95 in Duitsland 98 octaan heeft? En 98 zelfs 100? http://www.duitsverkeersbureau.nl/pages/12270.html
Tanken in Duitsland
Benzine/Diesel:
De navolgende soorten loodvrije benzine kunt u tanken in Duitsland: Normaal (91 octaan), Super (95 octaan), Super Plus (98) octaan en Diesel. Wie voor een scherpe prijs wilt tanken, klikt hier.
Alleen die ultimate, v-power en wat dan ook KUNNEN een hoger octaangetal hebben. Maar dat staat altijd wel op de posters bij de tankstations. Dus waar heb je die info vandaan?
Greetz,
Mark
RKDesigns schreef:emanuel rijdt op gas... ahum LPG en die klinkt zeer tevreden over zijn LPG installatie alsook hoe de auto rijdt.Yep dat klopt, de motor loopt er echt prima op, alleen onder in het toerenbereik is de trekkracht minder dan op benzine (onder 2500 rpm) Ik heb een paar sprintjes getrokken op gas en op benzine en over dezelfde afstand haalde ik dezelfde eindsnelheid, dus in praktijk scheelt het niet veel. Ook op max toeren blijft de motor goed lopen, pingelen heb ik nog niet gemerkt.