Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Youp
#89143
Hoi Iedereen,

Sinds kort ben ik in het bezit van een TT uit 1999. Het rijdt fantastisch.
Het is een hele verbetering t.o.v. mijn vorige auto. Deze zomer lekker een stuk gereden door Duitsland (220 km/u :smt007 ), Denemarken, Zweden en Noorwegen. En dat allemaal zonder problemen.
audi.jpg
Wel zijn er een paar kleine probleempjes waar ik jullie hulp misschien wel bij kan gebruiken:

1. Het raam aan de bijrijders kant gaat niet omlaag bij het openen van de deur. Ook is de schakelaar aan de bestuurders kant kapot. Dit is de schakelaar van de bijrijderskant. Waar kan ik een nieuwe kopen/halen?
2. De interieur verlichting (rode licht bij de asbak en verlichting van de stoelverwarmings knoppen) gaat aan bij het inschakelen van dimlicht maar valt na een tijdje uit. Waar kan dit aan liggen?
3. Soms werkt als je de deur open doet het lampje in het plafon maar vaak niet. Is dit gerelateerd aan puntje 2? Of ligt het ergens anders aan?
4. De knop van de stoelverwarming is kapot. Waar is deze te krijgen?
5. Ook de knop van de temperatuur instelling is kapot. Deze wil ik ook vervangen. Dus ook hier de vraag, waar is deze te krijgen?

Alle informatie is welkom. En alvast bedankt voor alle tips en tricks.

Youp
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door eric v.
#89147
Onderdelen kan je bij bv AP in Druten (sloop hoofdzakelijk audi).

Kijk eens of op je dash de melding komt deur open als je de bijrijdersdeur op hebt.
Zo niet kan het de microswitch in het slot van de deur zitten.

Succes Eric V.
door Louis3200
#89159
Bij mijn TT ging aan de bestuurderskant de ruit niet omlaag bij openen. Na het resetten van de raambesturing was dat opgelost (bij mij ging de binnenverlichting wel aan). Procedure resetten ramen:

Ramen dicht
Contact aan
Beide ramen tegelijk helemaal open
Beide ramen tegelijk helemaal dicht
Knopjes loslaten
Beide knopjes 5sec op sluiten houden
Knopjes loslaten
Contact uit

Bij mij heeft het geholpen. En was daar best blij mee, want had niet zoveel zin om de deur uit elkaar te halen ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]