Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door achilleos
#89425
Goedemiddag,

Vanmiddag heb ik mijn MKII 2.0TFSI DSG opgehaald. Wat een tijdloos model en wat een heerlijke motor 8)

Tevens ben ik begonnen om het forum door te spitten naar de info met betrekking tot de multi media mogelijkheden.
De Bose Concert werkt prima, maar ik mis een aux voor mijn MP3tjes. Er is hier vast een oplossing voor te vinden.

Iedereen mooie kilometers gewenst in zijn/haar TT en laat de lente maar komen.

Groeten, Chris
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door r.beniers
#89426
Hallo Chris,

Welkom en gefeliciteerd met je mooie TT!

In mijn MK1 heb ik een Dension gateway aangesloten op de Concert radio. Dan blijft alles netjes origineel en heb ik wel een BT verbinding voor mijn telefoon (handsfree bellen) en kan ik mijn MP3tjes vanaf mijn iPhone streamen.

Volgens mij kan jij de Gateway Pro BT aansluiten in je TT, waardoor je ook meteen DAB hebt.

Op deze site staat ook een selector, die aangeeft welke Gateway compatibel is met je autoradio.

Wat mij betreft een aanrader!
Gebruikersavatar
door miel
#89428
Alvast welkom hier. Mooie bolide !
Toen ik ook nog concert had heb ik een Arcs kastje aangesloten met alle mogelijkheden, werkte super voor mij, maar das ondertussen al enkele jaren terug. Hier opt forum wat rondspitten en je krijgt vanzelf een idee en opstelling die het beste aansluit bij je behoeften.
6A47F344-1217-4625-BE03-C800F27A67E6.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door achilleos
#89432
'
Bedankt voor jullie welkom en reacties. Leuk om te lezen dat jullie dit pad al eerder hebben afgelegd en willen delen in jullie ervaringen.
Ik heb de Concert nog niet uitgebouwd en heb nog geen idee wat de mogelijkheden ivm aansluitingen zijn.

Waar hebben jullie Dension gateway en de Arcs op aangesloten?
Gebruikersavatar
door miel
#89435
Uitbouwen is makkelijk dmv de sleuteltjes, overal te krijgen opt net. (2€ ofzo)
Staat hier ergens nog een how-to.
(Airbag stekkertje niet vergeten uit en in pluggen)
Dan kun je de aansluitingen bekijken, desnoods fotograferen, en weet je direct welke je nodig heb als je gateway of arcs of zoiets dergelijk besteld, stekkers meestal passend of adaptor inbegrepen.
Gebruikersavatar
door miel
#89436
9B62F908-662C-446C-B309-779DBCD1029C.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door achilleos
#89443
Gaat me lukken. Sleutels en usb-kabel besteld.

Bedankt nogmaals voor de info.
door achilleos
#89463
Via Carinterface.nl een 12 pin interface/audio adapter aangeschaft. In en uitbouw van de radio gaat makkelijk met gelijk mee bestelde sleutels voor de Concert.
Aansluiten en via het dashboardkastje binnenhalen is makkelijk zelf te doen. Op youtube staan howto filmpjes.

Enige dat ik niet gedaan had is 6 mappen op de usb stick aangemaakt waardoor de muziek niet werd aangestuurd.
Nadat ik op de usb stick (8 gig aanbevolen voor de Concert) 6 mappen aangemaakt had en daar de muziek in geplaatst had, werkte het allemaal naar tevredenheid.

Makkelijke en betaalbare manier om je favoriete muziek te luisteren zonder de originele radio te vervangen.
Gebruikersavatar
door miel
#89465
Mooi, fluitje van een cent, toch ?
Werkt als een cd-lader, maar dan stukken goedkoper en geen gehassel met schijfjes. Veel luister- en rijgenot nog.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]