Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Aaldrik P
#89491
Goedemorgen iedereen,

Ik dacht ik heb een audi tt gekocht uit 2001 dus gelijk maar even aanmelden op deze site. Ik hoop hier veel nuttige informatie te vinden.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Aaldrik Pultrum en ben 41 jaar en sinds vrijdag eigenaar van een origineel Nederlandse TT Roadster met 225 pk in de kleur zilvermetalic met 92000 kilometers op de kloK (NAP) en origineel BOSE er in. Ik heb hem als gekocht voor dagelijkse auto op de zaak als youngtimer en dus komt er wel het een en ander aan reclame op te staan of dat ik hem laat wrappen. Ik hoop hier veel dingen te leren over mijn auto en uiteraard handige tips en tricks. Vroeger reed ik altijd motor maar na een zware crash ben ik daar mee gestopt en ik hoop hier mijn ei wat in kwijt te kunnen. Ik heb zelf nog maar 1 foto van de auto, hij staat nog bij mijn garage die nog een paar puntjes gaat verhelpen voordat hij bij me thuis komt te staan. Het kenteken weet ik wel, weet alleen niet of het handig is om hier te posten. Naast deze 2001 TT heb ik hier ook nog een 2001 audi A8 staan, vandaar dat mijn keuze ook op de TT gevallen is want ik ben ook zeer te spreken over de A8.

Hebben jullie nog vragen stel ze gerust en hopelijk eens tot ziens op een meeting oid.
IMG-20180216-WA0004.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Aaldrik P
#89493
patje007 schreef:welkom , de mk1 staat zeer mooi in't zilver , zou jammer zijn om 'em te wrappen .
Ja ik weet dan ook niet zeker of dat gaat gebeuren. Of reclame er op óf wrappen. Maar ik wil er in ieder geval reclame op hebben.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]