- di nov 14, 2006 21:38
#5363
Als kersverse TT-rijder zal ik me ook eens netjes voorstellen. Mijn naam is Allard, 30 jaar en woonachtig in het zuiden des lands alwaar ik werkzaam ben als jurist bij een milieuadviesbureau.
Voor het woon-werkverkeer verplaatste ik mij tot voor kort in een Peugeot 406 coupé. Qua lijn een tijdloze schoonheid, alleen qua prestaties onder de maat. Al een paar maanden was ik op zoek naar vervanging voor de Peugeot, in eerste instantie naar een Alfa Romeo 166 3.0 V6, althans naar een luxe sedan met power.
Toen ik echter de Peug particulier verkocht had en weer twee weekjes in m'n project-auto (VW Golf I cabrio) had gereden realiseerde ik dat ik in de Peug vooral de rijsensatie miste. Het profiel van de 'nieuwe' auto heb ik derhalve bijgesteld naar iets sportiefs, doch representatiefs met enige luxe. Voilá: het profiel van een TTC
Uiteindelijk is het een zeegrijze 99er FWD TTC geworden met 96k op de teller. De auto is optisch standaard, afgezien van een setje 18" lichtmetaal. Onder de kap is het spannender, getuige de Oettinger sticker met de mededeling "ladedruck um 0,3 bar erhöht" en nog wat tekst. Wat dit aan extra vermogen brengt is mij vooralsnog onbekend, ik hoop dat ik enige respons krijg op het e-mailtje naar de lieden van Oettinger.
Aanpassingen staan wel op het programma maar zullen gezien de aankoop van een huis en het niet oneindige begrip van mijn vriendin even op zich laten wachten
Graag had ik wat foto's gepost - het weer zit alleen niet zo mee..
mvg,
allard.
Voor het woon-werkverkeer verplaatste ik mij tot voor kort in een Peugeot 406 coupé. Qua lijn een tijdloze schoonheid, alleen qua prestaties onder de maat. Al een paar maanden was ik op zoek naar vervanging voor de Peugeot, in eerste instantie naar een Alfa Romeo 166 3.0 V6, althans naar een luxe sedan met power.
Toen ik echter de Peug particulier verkocht had en weer twee weekjes in m'n project-auto (VW Golf I cabrio) had gereden realiseerde ik dat ik in de Peug vooral de rijsensatie miste. Het profiel van de 'nieuwe' auto heb ik derhalve bijgesteld naar iets sportiefs, doch representatiefs met enige luxe. Voilá: het profiel van een TTC
Uiteindelijk is het een zeegrijze 99er FWD TTC geworden met 96k op de teller. De auto is optisch standaard, afgezien van een setje 18" lichtmetaal. Onder de kap is het spannender, getuige de Oettinger sticker met de mededeling "ladedruck um 0,3 bar erhöht" en nog wat tekst. Wat dit aan extra vermogen brengt is mij vooralsnog onbekend, ik hoop dat ik enige respons krijg op het e-mailtje naar de lieden van Oettinger.
Aanpassingen staan wel op het programma maar zullen gezien de aankoop van een huis en het niet oneindige begrip van mijn vriendin even op zich laten wachten
Graag had ik wat foto's gepost - het weer zit alleen niet zo mee..
mvg,
allard.