Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rudmerw
#5494
Goedemorgen, zo nu is het mijn beurt. Mijn naam is Rudmer en ik kom uit Haarlem, na een 205 en een 306 cabrio werd het tijd voor een echte auto. Vandaar een TT roadster 225PK in steppengrasgroen. Sinds Januari heb ik hem en ben zeer tevreden. Al moet ik zeggen dat dit alleen te danken is aan de A-selectie (nieuw dak, nieuw dashboard nieuwe distributie riem, nieuwe Airco, nieuwe spanrol).

Modificaties:
Ipod ingebouwd plus blauwe tand radio. Ben nog opzoek naar een armsteum maar heb geen zin om helemaal naar het zuiden of oosten van het land te rijden. Weet iemand nog een dealer hier in de buurt? Verder staat revo chiptuning nog op de verlanglijst.

Maar aangezien ik niet heb opgelet tijdens de biologieles ben ik bang dat de TT over 9 mnd weg moet en er A4 moet komen (mijn opmerking ik ben er nog niet klaar voor (voor kids? nee om de TT weg te doen!!) werd niet gewaardeerd).

Hier in de buurt staan nog twee dichte broertjes (zilver en steppengras groen beide) iemand van hier?
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5496
He rurmer welkom hier. Voor een armsteun moet je bij charlotte zijn die kan geloof ik ook wel versturen ze is tebereiken op http://www.carstylingoss.nl. Verders wens ik je veel forum plezier.

Mvg paul
Laatst gewijzigd door PaulusB op za nov 18, 2006 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#5506
Hoi Rudmer,

Welkom hier.
Laatst zag ik in Hoogkarspel ook een groene cabrio met een groen dakje staan, ziet er erg mooi uit.
Aparte kleur.
:lol: Kom maar op met die foto's, want daar zijn we dol op.

Veel plezier op het forum.
Gebruikersavatar
door MARK
#5515
Hallo Rudmer......

Ook namens mij, van harte welkom!

TT wegdoen??? Nee joh....je hebt zeker 5 Jaar om te sparen voor een A4. En anders gewoon een A4 erbij!!

Ga ik ook doen....als ik die TT voor mijn werk moet gaan gebruiken wordt het een dure grap en wegdoen wil ik hem niet...dus...

Groetjes,

Mark. :)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5521
Welkom 8)
Leuke binnenstad Haarlem , gezellige kroegen bij de Bavo, veel historie en leuk shoppen dames :!:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5522
Mooie stad voor een toerrit daarna effe door rijden naar zandvoort en slipcursus doen :?: en vrij rijden op de racebaan :)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5523
Slippen bij Slotemaker heb ik al ens gedaan, het circuit op nog niet.
Maandag ga ik in Moorddrecht slippen :happy3: :happy3: :happy3:
door rudmerw
#5524
gelukkig heb ik nog een 407 achter de hand :) voor surfplanken, kids en ander toebehoren. We moeten maar eens zien A4 is wel leuk maar zo traag (en nee de RS4 kan ik niet betalen). In de mean time ga ik me wel op de audi experience trakteren te Barcelona.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]