- za mei 08, 2021 23:52
#91380
Goedendag TT-liefhebbers,
Ik ben Dave, 33 jaar en sinds 2e paasdag eigenaar van een TT Coupé 3.2 S-tronic van 2009.
Mijn vorige project was/is een seat leon cupra R met 375 pk. Deze staat tekoop overigens..
Optisch ziet de audi TT er van binnen en buiten netjes uit.
Het rode leer ziet en voelt nog lekker strak.
Motorisch loopt hij mooi en de s-tronic bak schakelt direct.
Alsnog mankeert hij wel het e.e.a. zoals;
Elektrisch:
- Geen geluid uit de bose speakers.
- Schakelflippers gammel en functioneren niet.
- Koude lucht uit vent. roosters.
- Verlichting beenruimte/zonneklep/portier geopend
Mechanisch:
- Veerpootlager links knakt bij sturen
- Schokbrekers achter lek
- Draagarmen voor rammelen
Dit was bij de koop bekend, dus we kennen aan de bak.
Allereerst laat ik de s-tronic- en de haldex olie verversen omdat die aan de beurt zijn.
Verder gaat de auto naar de plaatselijke elektrodokter om de elektrische mankementen te verhelpen.
Zelf ga ik de motorolie, bougies en filters vervangen om te beginnen. Uiteraard komen de mechanische delen ook aan de beurt maar alles op zn tijd.
Ik ben benieuwd of er actieve TT (3.2) members zullen zijn die hun ervaring ophartig zullen delen
Groetjes Dave
Ik ben Dave, 33 jaar en sinds 2e paasdag eigenaar van een TT Coupé 3.2 S-tronic van 2009.
Mijn vorige project was/is een seat leon cupra R met 375 pk. Deze staat tekoop overigens..
Optisch ziet de audi TT er van binnen en buiten netjes uit.
Het rode leer ziet en voelt nog lekker strak.
Motorisch loopt hij mooi en de s-tronic bak schakelt direct.
Alsnog mankeert hij wel het e.e.a. zoals;
Elektrisch:
- Geen geluid uit de bose speakers.
- Schakelflippers gammel en functioneren niet.
- Koude lucht uit vent. roosters.
- Verlichting beenruimte/zonneklep/portier geopend
Mechanisch:
- Veerpootlager links knakt bij sturen
- Schokbrekers achter lek
- Draagarmen voor rammelen
Dit was bij de koop bekend, dus we kennen aan de bak.
Allereerst laat ik de s-tronic- en de haldex olie verversen omdat die aan de beurt zijn.
Verder gaat de auto naar de plaatselijke elektrodokter om de elektrische mankementen te verhelpen.
Zelf ga ik de motorolie, bougies en filters vervangen om te beginnen. Uiteraard komen de mechanische delen ook aan de beurt maar alles op zn tijd.
Ik ben benieuwd of er actieve TT (3.2) members zullen zijn die hun ervaring ophartig zullen delen
Groetjes Dave
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door DaveTTCoupé op do mei 13, 2021 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.