Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door svkaster
#5710
:cry: :?
Beste, ik had een paar maanden geleden nogal wat problemen met mijn raam. Het waren dezelfde problemen als je wel meer ziet op dit forum. Ik had toen nog A selectie garantie.
Nu heb ik sinds een week het probleem dat mijn ramen als ze half open zijn, ergens op blijven hangen. En je raad het al de garantie is inmiddels voorbij. Ik dacht kom laat ik mijn deur eens uit elkaar halen met mijn Audi TT repair cdrom. En zie nu op de foto's wat uiteindelijk het probleem is.



Afbeelding
Afbeelding

Het raam blokkeert op een tempex blok, dat ze bij een vorige reparatie maar met cellotape hebben vastgeplakt!

Afbeelding

De foto's zijn gemaakt bij item 3 aan de kant van het portierslot.

Dit vindt ik dus weer een staaltje van reparatie zoals het niet moet. En ja het is uitgevoerd bij hoe kan het ook anders Bongers (Son). Ik heb hem weer vastgeplakt, maar je kunt erop wachten dat het weer gebeurt. dus ga ik morgen maar eens een stevig woordje praten bij de garage. Jullie horen nog van me hoe het afloopt. :evil:

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5711
:shock: :shock: :shock:
Niet zo best van een garage, he?
Gebruikersavatar
door Gilbert
#5712
HOI STEFAN :!:


Je had het over een AUDI TT repair cd rom , welke is dit :?:
Zou er graag een kopie van hebben , als dit mogelijk is :roll:


M.v.g. Gilbert ..







:wink:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5716
Goede rechtsbijstand is din soort zaken in het halvewerk. Maar idd sucses ben benieuwt.
Gebruikersavatar
door svkaster
#5721
Beste Gilbert,
dit is hellaas niet mogenlijk. je kunt deze CD-ROM maar 1 keer installeren. Ik heb deze CD gekocht van Bently Publischers.com +/- 100 Dollar. Maar een kopie registreren is hellaas niet mogenlijk. Zelfs als ik een herinstallatie doe op een nadere harddisk dan moet ik alweer een mailtje sturen naar Bently om de CD-ROM online te kunnen actieveren. Ik heb al van alles geprobeerd om deze CD een tweede keer te kunnen activeren op mijn laptop, maar dit is niet gelukt.

m.v.g

Stefan :cry:
Gebruikersavatar
door MARK
#5732
:D :D :D Vakkundig hahahahahaha..........prutsers van de bovenste plank......maak AUDI maar belachelijk..... verdamme, zakken hooi !!!!!!:cwm10:

JAMMER HOOR....OM DE NAAM VAN EEN GERENOMEERD MERK ZO TE GRABBEL TE GOOIEN!!!!!!!! KOPEN DE MENSEN DE VOLGENDE KEER EEN KIA SORES 4wd OF EEN HYUNDAIHOK JERRYCAN!!!!! GOED VOOR EUROPA :smt023

Gilbert............

Reparatie CD van AUDI....... ja ehhhhh..... :roll:

Daar heb ik wel iets voor.... :)
Gebruikersavatar
door Cees
#5733
Daarom is het zaak om bij elke reperatie bij je TT te blijven, ook al kost dit een hele dag!!!!
zekerheid voor alles!!!
Gebruikersavatar
door MARK
#5734
:cry: Sorry hoor Cees.....maar dat is toch om te janken!!!!!!
Gebruikersavatar
door svkaster
#5766
Vandaag een mail boze mail naar Bongers (Autolichtstad) gestuurt en had binnen 50 minuten al de Directeur van Autolichtstad aan de lijn die zijn verontschuldigingen aanbood. Ze gaan het 14 December gratis oplossen, ben benieuwd. :D :D


m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5769
Nou ja, de directeur is in ieder geval betrokken... hoop dat hij ook gauw z'n medewerkers betrokkenheid bijbrengt :wink:
Gebruikersavatar
door MARK
#5772
:) .......Inderdaad prettig als dergelijke zaken netjes worden opgelost. :)

Het is alleen jammer dat er eerst negatieve reactie's over en weer moeten gaan, tenslotte heeft dit toch zijn uitwerking op het imago van AUDI, wat ik overigens betreur......het is toch een zeer gerenomeerd merk waar ik 100% achter sta! :smt023

Het zijn de mensen die het goede product door slechte service een negatieve naam toebrengen............. :(

Maar goed......laten we liever de positieve zaken extra benadrukken!!!

:) :) :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5780
Modderaar schreef::shock: :shock: :shock:
Niet zo best van een garage, he?
Gelukkig hebben dr meer last van gehad en weer een bevestiging ervan :cry: jammer dat zulke dingen kunnen gebeuren bij een Audi dealer. Ik 'piep' nooit de eerste keer dan los ik t zelf wel op... als het dan nogmaals gebeurd dan betaal ik helemaal niks en trap dan pas stennis want dan zijn ze niet te vertrouwen als het 2 keer achtereen gebeurd. Ze moeten het personeel en het beleid binnen het bedrijf maar hoog weten te houden, anders gaat je naam te grabbel. Dan ga je je toch echt afvragen of een dealer onderhouden auto altijd beter moet zijn om aan te schaffen? :? Ik kom er door mijn ervaringen echt niet meer voor de helft van het geld doen ze wel alles waar je naar vraagt, dan is de oplossing al snel gevonden. Ja we repareren het gratis is stom gelul achteraf, zoiets moet niet kunnen, als je een Merk uitstraalt en waar dat voor staat dient een dealer dat altijd na te streven en die doelen die Audi stelt na te komen. Anders kunnen ze beter Lada's gaan verkopen die zullen iets minder geavanceerd zijn :D
Cees schreef:Daarom is het zaak om bij elke reperatie bij je TT te blijven, ook al kost dit een hele dag!!!!
zekerheid voor alles!!!
gewoon je deur 100 x open en dicht doen... als t dan blijft zitten komt ie door de test haha
Ik markeer bij de dealer gewoon alles, dan vallen ze vanzelf door de mand en check t toch wel na... weet zo hoe alles los moet. laat me niet meer naaien... hoe mooier en groter het pand des te beter je moet opletten!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5785
Tja, hier moet ik het toch even opnemen voor dealers.
Niet elke dealer is en stealer, sommige leveren gewoon heel goed werk voor hun geld.
Ik heb bijvoorbeeld heel goede ervaringen met mijn dealer in hoofddorp, hoewel ze wel weten te rekenen.
Maar goed en betrouwbaar werk vindt ik uiteindelijk belangrijker dan de rekening.

Ik heb een keer een alarm laten verwijderen uit een A6 door een niet Audi garage en en paar weken later (en een hoop gedoe later) kon mijn dealer het afmake :roll: n.
Gebruikersavatar
door MarkG
#5788
RKDesigns schreef:Ik markeer bij de dealer gewoon alles, dan vallen ze vanzelf door de mand en check t toch wel na... weet zo hoe alles los moet. laat me niet meer naaien... hoe mooier en groter het pand des te beter je moet opletten!
Ik heb er wel eens vaker van gehoort van dat markeren. Maar waar moet ik aan denken dan? Luchtfilters? Afvulpluggen/nippels etc? Heb je wel eens iemand betrapt dan na het markeren? Of zijn er ook verhalen met pics waarbij een dealer door de mand valt?
Gebruikersavatar
door svkaster
#5791
Ik zelf ga het liefst naar de dealer, ze rekenen wel 85 eurie per uur maar ik kan altijd verhaal halen als het niet goed gedaan is, en nog belangrijker je blijft je mobiliteitgarantie houden. Ben wel met je eens dat sommige dingen net zo goed maar dan goedkoper kunnen bij een niet Audi dealer garage zoals banden en eventuele schade herstel.

Toen ik nog een auto had van +/- 5000 euro ging ik ook naar beun de haas, maar niet met een auto van tweedehans 30.000 euro.
Natuurlijk moet een ieder dit voor zichzelf weten.


m.v.g


Stefan
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]