- ma nov 27, 2006 7:53
#5745
Zo gister naar Zeeland getuft,om een 90.000km beurt voor de auto te krijgen.Er waren nogal wat andere dingetjes waar naar gekeken moest worden.
Precies om half tien aangekomen daar eerst ff en bakkie gedaan, en toen (mark) aan de slag.
Mijn wagen is nogal laag,dus met het nodige gestuf en gekreun de krik eronder.Ik moest de auto van zijn plek trekken.Nou dat ging niet echt lekker,ding weegt vast een ton.Vorige week een kleine buik operatie gehad,en was niet echt prettig om dan kracht te zetten.Nou ja ding onder het frame en gaan.
mijn startmoter was ver heen,dus die moest gereviseerd worden.mensen wat zat dat ding vast.Toen die los was,ging die open.Mark keek plechtig en zei dat het ding in de startmotorhemel was,of in ieder geval halfverwegen.
Shit kost me weer een paar honderd.In de behuizing,zat zoveel koolstof,dat de noritfabriek daar een weekje op kon draaien.Maar vader van mark ging aan de gang met de stofzuiger en binnen een mum kwam mark erachter dat met een kleine reanimatie het ding nieuw leven in geblazen kon worden.In de behuizing van de tandwielen was de smering LUCHT.Er zat helemaal niets in.Ding vakundig uit elkaar en in de thinner.Alles brandschoon en nieuw in het vet.En terug geplaatst.Ondertussen,luchtfilter/benzine filter/interieurfilter/bougies/schakelolie/carterolie vervangen.
Ikzelf ben aan de slag gegaan met de verwarming,die volgens mark een geluid maakte wat ten gronde lag aan een los stuk isolatie materiaal.Idd een groot stuk isolatie materiaal in de ventilator maakte dat het ding een pokkeherrie afgaf,als hij hoger dan standje 1 ging.
Nou op de keeper beschouwd zijn we (Mark,Mark en Mark) toch een dikke 7,5 uur bezig geweest.In ieder geval reed ik om half 6 dik tevreden naar huis,het was de eerste keer dat ik de stealer echt te slim af geweest ben.
Mark gozer bedankt voor de leerzame zondag.Ook namens Els die me binnen een uurtje wel terug verwacht had
Precies om half tien aangekomen daar eerst ff en bakkie gedaan, en toen (mark) aan de slag.
Mijn wagen is nogal laag,dus met het nodige gestuf en gekreun de krik eronder.Ik moest de auto van zijn plek trekken.Nou dat ging niet echt lekker,ding weegt vast een ton.Vorige week een kleine buik operatie gehad,en was niet echt prettig om dan kracht te zetten.Nou ja ding onder het frame en gaan.
mijn startmoter was ver heen,dus die moest gereviseerd worden.mensen wat zat dat ding vast.Toen die los was,ging die open.Mark keek plechtig en zei dat het ding in de startmotorhemel was,of in ieder geval halfverwegen.
Shit kost me weer een paar honderd.In de behuizing,zat zoveel koolstof,dat de noritfabriek daar een weekje op kon draaien.Maar vader van mark ging aan de gang met de stofzuiger en binnen een mum kwam mark erachter dat met een kleine reanimatie het ding nieuw leven in geblazen kon worden.In de behuizing van de tandwielen was de smering LUCHT.Er zat helemaal niets in.Ding vakundig uit elkaar en in de thinner.Alles brandschoon en nieuw in het vet.En terug geplaatst.Ondertussen,luchtfilter/benzine filter/interieurfilter/bougies/schakelolie/carterolie vervangen.
Ikzelf ben aan de slag gegaan met de verwarming,die volgens mark een geluid maakte wat ten gronde lag aan een los stuk isolatie materiaal.Idd een groot stuk isolatie materiaal in de ventilator maakte dat het ding een pokkeherrie afgaf,als hij hoger dan standje 1 ging.
Nou op de keeper beschouwd zijn we (Mark,Mark en Mark) toch een dikke 7,5 uur bezig geweest.In ieder geval reed ik om half 6 dik tevreden naar huis,het was de eerste keer dat ik de stealer echt te slim af geweest ben.
Mark gozer bedankt voor de leerzame zondag.Ook namens Els die me binnen een uurtje wel terug verwacht had