Naast de R8 krijgt ook de minder bedeelde sportcoupé van Audi vandaag een gelimiteerd pak aangemeten. Dit is de Audi TT RS Iconic Edition, een tot honderd exemplaren gelimiteerde, voor de Europese markt gereserveerde versie van de TT.
Als eerbetoon aan het ontwerp van de eerste Audi TT, die in 2023 25 kaarsjes mag uitblazen, levert Audi volgend jaar in Europa honderd exemplaren van de TT RS Iconic Edition. Het merk voorziet alle honderd exemplaren van een exterieur in Nardo-grijs met zwarte details, waaronder de wielen en de altijd aanwezige 'aerokit'. Aan de binnenkant mag de kleur geel voor een beetje frivoliteit zorgen: daar vind je stiksels en de woorden 'iconic edition' onder de geïntegreerde hoofdsteunen in contrastkleur.
Hoeveel exemplaren van de TT RS Iconic Edition bestemd zijn voor de Nederlands markt, maakt Audi niet bekend. Wel zijn er in ieder geval elf bestemd voor het Verenigd Koninkrijk. De Duitsers lieten de aandrijflijn voor dit speciaaltje ongemoeid. Dat betekent dat de bekende vijfcilinder met turbo nog altijd garant staat voor 400 pk en 480 Nm koppel, waarmee de sportcoupé in 3,7 seconden van 0 naar 100 km/h snelt en een top kent van 250 km/h. Verwacht een vanafprijs inclusief belastingen van ruim een ton.
(bron: autoweek.nl)
De Audi TT krijgt een nieuwe instapmotor. Zowel de Coupé als Roadster is per direct als 40 TFSI te bestellen. De vanafprijs zakt met zo'n 3 mille.
Tot op heden was je voor de Audi TT minimaal € 64.115 kwijt. Vanaf nu staat hij echter vanaf € 60.995 op de Nederlandse prijslijst. Dat heeft te maken met de komst van een nieuwe benzinemotor. De 245 pk sterke 45 TFSI die eerst de basismotor was, krijgt de 40 TFSI met 197 pk onder zich. De vanafprijs van net geen 61 mille is voor de Coupé. Voor de Roadster 40 TFSI ben je minstens € 64.165 kwijt.
De 40 TFSI is een 197 pk en 320 Nm sterke 2.0 turbomotor, die medio vorig jaar echter uit het leveringsgamma verdween. De benzinemotor is altijd gekoppeld aan een S tronic-automaat met zeven versnellingen. De 40 TFSI's zijn per definitie voorwielaangedreven. De Coupé heeft met deze krachtbron een topsnelheid van 246 km/h, de gelijk gemotoriseerde Roadster komt tot een snelheid van 243 km/h.
De TT's met 40 TFSI zijn altijd uitgevoerd als Pro Line S en hebben standaard niet alleen het S-line interieur, maar ook een sportonderstel, sportstoelen, halflederen bekleding, een met leer bekleed stuurwiel en Audi Virtual Cockpit.
(bron: autoweek.nl)
De Audi TTS wordt nog wat sterker dan voorheen. Als Competition Plus levert de subtopper net wat meer vermogen dan de TTS Competition. Daarnaast wordt het mogelijk om de TT met bronskleurige accenten aan te kleden.
De Audi TTS beschikt normaal gesproken over een 306 pk en 400 Nm sterke 2.0 TFSI en wie de TTS als Competition koopt, krijgt daar nog een aantal opvallende uiterlijke extra's bij. Nu wordt de TTS als Competition Plus ook werkelijk nog een tandje heftiger dan de normale TTS. In de Competition Plus levert dezelfde krachtbron namelijk 320 pk. Het maximumkoppel blijft wel gelijk. Ook gebeurt het schakelen bij de Competition Plus gewoon via de zeventraps S tronic-automaat.
Verder zijn van de Competition bekende zaken als de vaste achterspoiler, rode remklauwen, Audi-logo's op de flanken en 20-inch hoogglans zwarte wielen van de partij. Hoewel het vermogen bij de Competition Plus dus hoger ligt dan bij de andere TTS'en, blijven de belangrijkste prestatiecijfers gelijk. In 4,5 seconden schiet de Coupé naar 100 km/h, de Roadster doet er 4,8 seconden over. De top is begrensd op 250 km/h. Misschien merk je de 14 pk's extra bij tussensprintjes wel iets, terwijl je in het met carbonaccenten en met leer en Alcantara aangeklede interieur zit.
Ook voor de minder bedeelde versies van de TT is er nieuws, want die worden (net als de TTS) leverbaar met het 'Bronze Selection'-pakket. Dan voorziet Audi de TT Coupé en Roadster onder meer van enkele bronskleurige accenten. Zo staat hij dan op bronskleurig 20-inch lichtmetaal, drukt men het Audi-logo in diezelfde kleur op de flank achter de deuren en krijgt hij standaard ledverlichting. De grille is dan weer in hoogglans zwart uitgevoerd en in het matzwart bij de TTS met dit pakket. In het interieur keert het bronskleurige feestje onder meer terug in de stiksels. Verder zorgen een geluidssysteem van Bang & Olufsen, meer aluminium sierdelen en uitgebreidere lederen bekleding voor een exclusievere tint.
Zowel de Audi TTS Competition Plus als 'Bronze Selection' worden in het eerste kwartaal van 2021 leverbaar. In de aanloop naar de marktintroductie maakt Audi bekend wat het allemaal moet kosten.
(Bron: autoweek.nl)
En er gaan meer dingen veranderen met de kekke Audi.
Weinig auto’s hebben zo’n stormachtige introductie meegemaakt als de Audi TT. Aan de ene kant werd de auto geroemd vanwege zijn design (zowel exterieur als interieur) en de relatief lage prijs. Aan de andere kant was de auto nogal staartlastig als je op hoge snelheid gas losliet in een bocht.
Ondanks dat de eerste TT in rijdynamisch opzicht niet mee kon komen met zijn looks, was het een groot succes. Met de generaties werd de TT een telkens serieuzere auto, maar liepen de verkopen telkens verder terug. Coupé’s waren in de jaren ’90 nog immens populair, maar tegenwoordig is de betaalbare coupé dat niet. Ergo: de Audi TT krijgt geen opvolger.
Maar nu is er goed nieuws en toch ook weer niet. Bij Audi kijken ze namelijk naar een andere invulling voor de TT. Volgens het Britse AutoExpress hebben ze die ook gevonden. Het resultaat heet: ‘eTTron’. En mocht je bang zijn dat ze het recept van een compacte, sportieve coupé met krachtige motor aan de kanten zetten, dan zit je helemaal goed. Helaas.
Net zoals alle andere auto’s die worden geïntroduceerd wordt de Audi eTTron een compacte elektrische crossover. Om de eTTron een beetje betaalbaar te houden, wordt de auto gebouwd op het MEB-platform van de Volkswagen ID.3. Dat zou betekenen at de Audi TT voor het eerst leverbaar zal worden met achterwielaandrijving. Dat geldt dan alleen voor de ongeveer 200 pk sterke instapper met een enkele elektromotor. Aan de bovenkant van het gamma staat de Audi ‘eTTron-RS’, met twee elektromotoren (op elke as één) en 400 pk.
Audi is een tijdje bezig om de TT aan te vullen c.q. op te volgen met een ander sportieve compacte modellen, van boven naar onder:
Audi Allroad Shooting Brake Concept ’14 (header)
Audi Steppenwolf Concept ’00
Audi TT Shooting Brake Concept ’05
Audi TT Offroad concept ’14
(bron: autoblog.nl)
Bram Schot had tijdens de aandeelhoudersvergadering meer nieuws voor ons in petto. De Nederlandse CEO van Audi heeft aangegeven hoe de toekomst van de sportieve TT en R8 eruit gaat zien.
Om maar met de deur in huis te vallen: de toekomst van de TT ziet er niet heel rooskleurig uit. Schot laat tijdens de conferentie weten dat het model binnen enkele jaren wordt afgewisseld met een nieuwe speler. Zijn vervanger belooft in dezelfde prijsklasse te gaan opereren, maar wordt dan geheel elektrisch aangedreven. Dat duurt echter nog even, want eerst mag een speciale TT Quantum Gray Edition wat kopers naar de showroom trekken. Die showroom hoeven we trouwens niet meer letterlijk te nemen, want met de speciale TT geeft Audi gelijk het startschot voor een nieuw systeem waarbij klanten hun nieuwe auto online kunnen bestellen.
Naast de TT heeft Audi uiteraard ook nog de R8 in het portfolio zitten. Over de toekomst van deze ultrasportieve speler houdt Schot het vager. “Hebben we een opvolger met een verbrandingsmotor nodig? Past dat in onze visie? De discussie zal ons daar een antwoord op geven.”
Over enkele jaren is het wellicht over en uit voor de TT zoals we de coupé al zo'n twintig jaar kennen. Dat blijkt uit berichtgeving van het Engelse AutoCar dat gesproken heeft met Audi-CEO Bram Schot.
Audi-CEO Bram Schot werd door AutoCar naar de toekomst van de TT gevraagd, en dat leverde een interessante reactie op. Volgens Bram Schot "[...] is er een toekomst voor een icoon, maar ik weet niet of dat een TT is." Schot zou "[...] iets dat de TT kan vervangen" in het vat hebben zitten, maar dat hoeft volgens de topman "niet een directe opvolger" te zijn. Volgens Schot moet elektrificatie gefinancierd kunnen worden en kan Audi derhalve niet in elk land en in elk segment aanwezig zijn.
De huidige TT gaat ongetwijfeld nog even mee, medio vorig jaar werd de auto immers nog gemoderniseerd. Mercedes-Benz hangt zijn compacte sportieve model binnenkort aan de wilgen. Tijdens de Autosalon van Genève werd namelijk een Final Edition van de SLC-klasse gepresenteerd. BMW ziet nog wel heil in een kleine sportieveling, dat merk introduceerde onlangs een nieuwe generatie Z4. De eerste generatie Audi TT verscheen in 1998 op de markt. Generatie twee en drie hebben nooit de verkoopaantallen van de 'oer-TT' weten te evenaren.
(bron: Autoweek.nl)
Audi heeft onlangs de TT een facelift gegeven, maar de opgewaardeerde RS-versie hield het tot op heden onder de pet. PK-liefhebbers opgelet, want nu is ook de vernieuwde topversie voorgesteld.
Medio vorig jaar maakte het autojournaille digitaal kennis met de gefacelifte TT. De bijpuntsessie die het model onderging, hadden geen heftige gevolgen voor het uiterlijk van de auto. Onderhuids waren de veranderingen groter. Zo werd een nieuwe, 197 pk sterke TFSI als basismotor op de bestellijst gezet (40 TFSI) en kwam er ook een 245 pk sterke 45 TFSI bij, een blok dat de 230 pk sterke 2.0 TFSI opvolgde. Ook onderging de krachtcentrale van subtopper TTS een wijziging. Nu is de vernieuwde TT RS gepresenteerd, de topversie waarbij we de aanpassingen juist niet onderhuids vinden.
De vernieuwde TT RS heeft namelijk dezelfde 2.5 TFSI onder de kap als het exemplaar dat tot op heden in de showrooms stond. Die vijfcilinder levert wederom 400 pk en 480 Nm. Het maximum koppel komt iets later vrij dan voorheen: bij 1.950 tpm in plaats van bij 1.700 tpm. Voor de prestaties heeft dat voor zover bekend geen nadelig gevolg. Met de machine sprint de TT Coupé namelijk gewoon weer in 3,7 tellen naar een snelheid van 100 km/h. De Roadster neemt voor die sprint 3,9 seconden de tijd. De topsnelheid ligt in theorie op 250 km/h, maar wie bijbetaalt, moet kunnen doorstampen tot de digitale snelheidsmeter op 280 km/h staat. Schakelen gaat via de bekende zeventraps S-tronic-transmissie, een automaat met dubbele koppeling.
De aanpassingen aan de TT RS moeten we vooral aan de buitenkant zoeken. Zo heeft de auto een nieuwe achterspoiler, nieuwe bumpers aan zowel de voor- als achterzijde en het quattro-logo aan de onderkant van de grille is voortaan in mat titaniumlook uitgevoerd. De luchtinlaten zijn daarbij groter dan voorheen. Audi zegt de koeling van de TT RS te hebben aangepast en onderaan de flanken komen we zwarte dorpels tegen. De zijspiegelkappen zijn voortaan leverbaar in hoogglans zwart, in carrosseriekleur, in aluminiumlook; uit koolstofvezel vervaardigde exemplaren staan ook op de leveringslijst.
Bestellen kan vanaf eind februari. In maart staat de gemoderniseerde TT RS bij de Nederlandse dealers. Prijzen volgen in een later stadium.
(bron: Autoweek.nl)
De gefacelifte Audi TT kreeg recent de RS-badge opgespeld. Voor de Nederlandse versies is nu een prijs vastgesteld.
De nieuwe TT RS verlaat na een investering van € 94.630 de showroom. Daarvoor heb je een kleine ton geïnvesteerd in de TT als dichte Coupé. Voor de Roadster RS vraagt Audi minimaal € 97.630. Vorig jaar hebben we kennisgemaakt met de bijgewerkte Audi TT. Naast enige aanpassingen aan het koetswerk, ging het grootste nieuws toen schuil onder de kap. Bij de presentatie van de topversie, de nieuwe TT RS, was het grootste nieuws juist niét onder de kap te vinden. Het blok in de nieuwe TT RS is namelijk identiek aan die van de huidige generatie. De viercilinder levert daarom wederom 400 pk en 480 Nm koppel. Een sprint in de Coupé naar de 100 neemt 3,7 seconden in beslag en optioneel is een topsnelheid van 280 km/h mogelijk.
Naast een standaard sportonderstel kan elke RS-rijder op 19-inch lichtmetaal, automatisch S-tronic transmissie en met leer en alcantara beklede S-sportstoelen rekenen. De nieuwe TT RS Coupé en Roadster zijn inmiddels te bestellen. De eerste exemplaren worden in maart geleverd.
Het liefst had Audi de vernieuwde TT nog even onder de pet gehouden, maar de gefacelifte sportieveling is nu als TTS opgedoken.
Audi schaaft de S-versie van de TT op detailniveau bij. Het merk geeft de subtopper binnen het TT-gamma nieuwe luchtinlaten, compleet met zilvergrijze accenten en een grille die niet meer uit horizontale lamellen, maar uit een soort gaaswerk bestaat. Typische designelementen die tot op heden aan Audi's RS-versies voorbehouden waren. Ook aan de achterzijde vinden we, op de achterschermen, nieuwe lichtinlaten. Tevens staat de TTS zo te zien op nieuw lichtmetaal.
Tot op heden moeten we het met de gelekte TTS doen. Wat Audi voor de rest van het TT-gamma in petto heeft, zal later moeten blijken.
Audi is nu zelf begonnen met het opwarmen voor de komst van de vernieuwde TT (foto 4). Een onthulling laat klaarblijkelijk niet lang meer op zich wachten.
(bron: autoweek.nl)
Het alweer zo'n vier jaar geleden dat Audi de huidige, derde generatie TT op de markt bracht. Oud is Audi's compacte sportieve inzending daarmee niet direct, maar een kleine facelift moet de auto scherp houden voor de jaren die nog gaan komen.
Eerder doken al een ingepakte TT Coupé en TT Roadster op en vandaag is het enkel een gecamoufleerde Roadster die door de sneeuw ploegt. Verwacht zoals gezegd geen ingrijpende bijpuntsessie, het lijkt er namelijk op dat de wijzigingen zich beperken tot de bumpers en de verlichting. De koplampen lijken iets platter dan momenteel het geval is en daarmee vertonen ze enige gelijkenis met de kijkers van grote broer R8. De dagrijverlichting is straks eveneens anders van vorm.
Audi presenteerde de huidige TT tijdens de Autosalon van Genève in maart 2014. Het is daarom ook niet ondenkbaar dat de TT al tijdens de editie van die show in maart van dit jaar zijn opwachting maakt.
We schrijven facelift, maar dat is wellicht iets te veel eer voor de wijzigingen die Audi op optisch vlak op zijn TT-lijn doorvoert. Onlangs doken namelijk zowel een TT Coupé als TT Roadster met afgeplakt bumperwerk op. Het lijkt er dan ook op dat de vernieuwde TT, die mogelijk in maart in Geneve debuteert, vanbuiten slechts te herkennen is aan het nieuwe bumperwerk.
Welke wijzigingen Audi op motorisch vlak doorvoert, is nog even een raadsel. De TT zoals die nu in de showrooms staat, is al te krijgen met een reeks TFSI- en TDI-motoren. Met de TTS en TT RS zijn er ook voldoende sportversies. We wachten af.
(bron: autoweek.nl
We schrijven facelift, maar dat is wellicht iets te veel eer voor de wijzigingen die Audi op optisch vlak op zijn TT-lijn doorvoert. Onlangs doken namelijk zowel een TT Coupé als TT Roadster met afgeplakt bumperwerk op. Het lijkt er dan ook op dat de vernieuwde TT, die mogelijk in maart in Geneve debuteert, vanbuiten slechts te herkennen is aan het nieuwe bumperwerk.
Welke wijzigingen Audi op motorisch vlak doorvoert, is nog even een raadsel. De TT zoals die nu in de showrooms staat, is al te krijgen met een reeks TFSI- en TDI-motoren. Met de TTS en TT RS zijn er ook voldoende sportversies. We wachten af.
(bron: autoweek.nl)
Enig gesleutel aan het motormanagementsysteem en de montage van een nieuw uitlaatsysteem doen het vermogen van de TT RS Roadster toenemen tot 500 pk en 570 Nm. Abt meldt trots dat een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h een halve tel eerder achter de rug is dan met de standaard TT RS. Dat betekent dat deze sinistere, met spoilerwerk uitgeruste TT Roadster in 3,4 tellen een snelheid van 100 km/h aantikt. Eerder presenteerde Abt al de dichte TT RS.
(bron: Autoweek)
Op 27 april 2017 wordt er voor de vierde keer op Koningsdag een mooie toertocht gereden. Deze keer zullen we met de toertocht richting Duitsland gaan, mochten er overigens Belgen, Engelsen of Duitsers mee willen plan deze datum dan vrij in de agenda voor een leuke geslaagde dag. Clublid Desirée (Blackbeauty) & partner Hans zullen ook ditmaal uw reisleiders zijn en gaan er ongetwijfeld weer een fantastische dag van maken! Haal ook uw Gouden KoeTTS van stal (andere kleur mag ook) en voel uzelf deze dag een koning te rijk!
De 2,5-liter vijfcilinder van de TT RS is normaal al goed voor een vermogen van 400 pk en een koppel van 480 Nm. Lang niet genoeg in de ogen van ABT, dus gingen ze aan het knutselen met het motormanagement. En met resultaat. Het blok stampt er nu 500 pk en 570 Nm uit. Daarnaast werd het standaard uitlaatsysteem vervangen. Wat het extra vermogen voor de prestatiecijfers betekent, vermeldt ABT nog niet.
Om de vermogensupgrade niet ongemerkt voorbij te laten gaan, werd er het nodige veranderd aan het uiterlijk van de TT RS. Rondom zien we koolstofvezel bumperwerk en luchtvinnen. Overal komt de type-aanduiding TT RS-R terug, want ABT plakte achter deze overtreffende trap van de TT RS nog een 'R'. 20-inch 'Diamond Black' wielen van ABT, speciale zwart-witte spiegelkappen en diverse koolstofvezel accenten in het interieur maken het af. ABT geeft aan dat het maar 50 exemplaren van de TT RS omtovert tot RS-R.
Naast de TT RS-R neemt ABT ook een aantal andere opgeruigde Audi's mee naar de Zwitserse autobeurs. De R8, RS6 Avant en de SQ7 zijn namelijk ook getuned. Wat we daar van mogen verwachten, horen we in detail in Genève.
(bron: Autoweek)
Wie € 66.145 naar Audi overmaakt, mag de sleutels van de TT Coupé Competition ophalen. Voor de TT Roadster Competition vraagt Audi minimaal € 69.145.
Voor je dikke 60 mille krijg je in beide gevallen een TT met 230 pk sterke 2.0 TFSI als stuwende kracht. Op optisch vlak zijn de Competition-modellen te herkennen aan zwartchrome afwerking op de einddempers van de uitlaten. 19-inch lichtmetalen, rode remklauwen, leer én Alcantara in het interieur zijn van de partij, al zal het vooral de immense achtervleugel zijn die verraadt dat het om een Competition gaat. De kap van de TT Roadster is in alle gevallen zwart.
Verder kleedt Audi de speciale versies aan met aluminium details in het interieur, MMI Navigatie plus een uitgebreid audiosysteem, virtual cockpit en parkeerhulp achter.
(bron: Autoweek)
De 184 pk sterke 2,0-liter turbodiesel is in de Quattro gekoppeld aan de S Tronic zestrapsautomaat. Met die techniek aan boord is de auto in staat om van 0-100 km/h te speren in 6,7 seconden. De topsnelheid bedraagt 234 km/h. De Roadster is iets minder snel: 0-100 km/h duurt 7 seconden en bij 230 km/h houdt-ie het voor gezien.
Uiteraard betekent de vierwielaandrijving dat het verbruik iets toeneemt ten opzichte van de voorwielaangedreven TT met zelfontbrander. Audi meldt een verbruik van 5,2 tot 5,4 l/100 km voor de Coupé. De Roadster lust op 100 km 5,4 tot 5,6 liter diesel. Nederlandse prijzen volgen spoedig.
(bron: Autoweek)
De TT krijgt met het S-Line Competition-pakket de beschikking over een sportonderstel waarmee de afstand tussen auto en wegdek wordt verkleind met één centimeter. Vanbuiten zijn zowel de TT Coupé als de TT Roadster te herkennen aan zwarte accenten en een vaste achtervleugel. De uitlaateindstukken zijn in donker chroom afgewerkt. 19-inch vijfspaaks lichtmetaal, waar zich rode remklauwen achter schuilhouden, maken ook deel uit van het Competition-feest.
In het interieur monteert Audi sportstoelen en een S-Line sportstuur. Het digitale instrumentenpaneel Virtual Cockpit heeft ook een plek gekregen in het Competition-pakket. Het S-Line Competition-pakket is alleen leverbaar op TT's met de 230 pk sterke 2.0 TFSI onder de kap. Dat betekent dat zowel voorwiel- als vierwielaandrijving op de bestellijst te vinden is. Prijzen volgen in een later stadium.
(bron: Autoweek.nl)
Om maar met de deur in huis te vallen: de nieuwe TT RS mag vanaf 87.900 euro mee naar huis. Voor dat bedrag rijd je de RS Coupé. De RS Roadster kent een vanafprijs van 90.900 euro.
De in april dit jaar gepresenteerde TT RS beschikt opnieuw over een 2,5-liter TFSI vijfcilinder, een blok dat met zijn 400 pk en 480 Nm nu 60 pk sterker is dan het exemplaar in de vorige generatie TT RS. De Coupé dendert daarmee in 3,7 tellen naar een snelheid van 100 km/h. De Roadster heeft 0,2 tellen langer de tijd nodig. De topsnelheid is begrensd op 250 km/h, al is tegen betaling een topsnelheid van 280 km/h mogelijk.
(bron: autoweek.nl)
Sinds de presentatie van de huidige generatie TT wacht autoland met smart op de RS-versie. Peking is de plek waar de heetste RS aan de wereld is voorgesteld.
De nieuwe TT RS krijgt van Audi een aangescherpte versie van de 2,5-liter metende vijfcilinder uit de vorige RS mee. Het blok stampt er 400 pk en 480 Nm uit. Het vermogen is beschikbaar tussen 1.700 en 5.850 tpm. Het vermogen gaat middels een zeventrapsautomaat naar alle vier de wielen. De Coupé sprint in 3,7 tellen naar een snelheid van 100m km/h. De Roadster neemt er 3,9 tellen de tijd voor.
Vanbuiten is de RS uiteraard te herkennen aan zijn stevige bodykit met achterspoiler. Daarbij is hij ook de onderscheiden van zijn mindere broers dankzij spoilerwerk met enorme luchtopeningen én 19- of 20-inch lichtmetaal. In de herfst van dit jaar moet de TT RS in de showrooms staan.
De beste vrienden waren Porsche en Audi nooit, maar een samenwerking als zusters binnen de VW-groep lijkt niet uitgesloten.
Algemene Leden Vergadering Audi TT Club Nederland 2016
Graag nodigen al onze leden uit om de Algemene Leden Vergadering bij te wonen.
Datum: dinsdag 22 maart 2016
Tijdstip: 20.00 uur
Locatie: Ekkersrijt 4427, 5692 DL, Eindhoven (Noord) / Son
Vacature die vrij komt per 22 maart 2016: Penningmeester
Kunt u niet? Geen nood dit jaar volgen er meerdere meetings en zal het 10 jarig bestaan van ATCN niet onder stoelen of banken geschoven worden. U bent van harte welkom tijdens de ALV en de meetings die komen gaan in 2016.
Met vriendelijke groet,
Audi TT Club Nederland